هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازی‌های فوتبال مستقیم پخش نشود و برنامه 90 تعطیل شود

بازی‌های فوتبال مستقیم پخش نشود و برنامه 90 تعطیل شود


بازی‌های فوتبال مستقیم پخش نشود و برنامه 90 تعطیل پیشنهاد مالک ملوان برای سالم سازی ورزشگاه‌ها؛شود

مالک باشگاه ملوان پیشنهاد کرد برای سالم سازی ورزشگاه ‌ها دیدارهای فوتبال به صورت زنده پخش نشود و برنامه تلویزیونی 90 هم تعطیل شود.
به گزارش مهر، باشگاه ملوان در بیانیه‌ای از هوداران خود خواست که نسبت به رعایت شئون اخلاقی پایبند باشند بیانیه‌ای که مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت تا مالک ملوان از بی‌توجهی به مسائل فرهنگی انتقاد کند.
محجوب در خصوص دیدگاه‌های فرهنگی خود گفت: «روز گذشته در وب سایت رسمی باشگاه، بیانیه‌ای را در خصوص فرهنگ سازی در ورزشگاه‌ها منتشر کردیم که مهدی محمدنبی با من تماس گرفت و به خاطر آن بیانیه از من تشکر کرد. گویا فدراسیون از حرکت فرهنگی باشگاه ملوان استقبال کرده است.»
وی که در بین برخی از هواداران باشگاه صحبت می‌کرد، اعلام کرد یکی از برنامه‌های اصلی من توجه صددرصدی به فرهنگ است و اظهار کرد: «قصد دارم با راه اندازی دانشگاه علمی، کاربردی در زمینه ورزش در بندرانزلی، بخشی از در آمدم را وقف کنم. همچنین با سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی ورزش، می‌خواهیم استعدادها را شناسایی و در ادامه با فروش و ترانسفر بازیکنان، ملوان را به خودکفایی رساند.»
مالک باشگاه ملوان در ادامه تاکید کرد: «سال آینده با گرفتن اسپانسر 5/3میلیاردی و کمک سازمان لیگ در مورد حق پخش بازی‌ها که با گمانه‌زنی به 5/2 میلیارد می‌رسد، دیگر باشگاه ملوان به بازیکنان خود بدهکار نخواهد شد و حقوق آنها به موقع پرداخت خواهد شد.»
بنظر می‌رسد او هم از منتقدان رفتار تماشاگران در استادیوم‌هاست و چاره آن