هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازیکن تیم قدر منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری

بازیکن تیم قدر منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری



صادق رنجبر سرمربی تیم فوتسال قدر شهرستان بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر از انتخاب محمد صادق خواجه زاده بازیکن بافقی برای منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری خبر داد.
خواجه زاده یکی از بازیکنان تیم جوانان قدر می باشد که حدود 6 سال در این تیم فعالیت می کند. این بازیکن بافقی در لیگ برتر جوانان توانست 11 گل به ثمر برساند و نظر مربی منتخب استان را به خود جلب نماید.
وی گفت: تیم فوتسال قدر شهرستان در مسابقات لیگ برتر جوانان شرکت کرد، به مقام سومی رسید.
رنجبر انتخاب خواجه زاده یکی از بازیکنان برتر این تیم برای منتخب استان جهت حضور در مسابقات کشوری را برگ افتخاری برای شهرستان بافق دانست. این تیم در رده های بزرگسالان، امید و نوجوانان در لیگ برتر استان تیم داری می کند. تعداد بازیکنان این رده ها به بیش از 100 نفر می رسد.
وی گلایه های خود را از مسئولین چنین بیان کرد: هیچ ارگان ورزشی تاکنون به منظور حمایت از این تیمها کمک و یاری رسانی نکرده است. این تیم به تنهایی و با هزینه شخصی دست به چنین کار بزرگی زده و تعداد زیادی از جوانان شهرستان را با این کار مثبت و ارزنده از خطرات احتمالی که در جامعه امروزه رایج شده است دور می نماید و در آخر نیز هیچ حمایت کننده‌ای به غیر از بیمه ایران نمایندگی نوروزاده نداشتیم.
 صادق رنجبر اظهار داشت: از مسئولین ورزشی بافق سوال کنید زمانی که تیم مقام سومی رده جوانان استان را کسب نمود چه انگیزه ای به این تیم داده شد تا ما بتوانیم با خیال راحت تر به فکر افتخارات و مقامهای بعد باشیم. لازم است بگویم اگر حمایتی از رده های مختلف تیم قدر صورت می گرفت مطمئناً در لیگ استان که هیچ اکنون در لیگ های کشوری نماینده ای داشت. برخی مسئولین ورزشی آگاهی زیادی از مشکلات و مسایل تیم‌ها ندارند و درصدد رفع آن نیز اقدامی توسط آنان انجام نمی گیرد.
 سرمربی تیم فوتسال قدر در پایان با اشاره به این موضوع که بی شک زحمات و یاری بی شائبه مسئولین ما را در رسیدن به اهداف خود دلگرم خواهد نمود از حاج محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق، مهدی دهستانی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن، سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان و مهندس محمود مرادیان مدیر عامل شرکت معدنچیان تقدیر و تشکر نمود.