هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازسازی قتل سارا کوچولو توسط مادر سنگدل

بازسازی قتل سارا کوچولو توسط مادر سنگدل



 
بازسازی قتل ،ساعت 6 صبح دومین روز فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 160 خزانه، در تماس امدادگران اورژانس از مرگ مرموز دختر بچه 4 ساله ای در منطقه خزانه خبر دادند.
ماموران با حضور در محل مادر سارا کوچولو را هدف تحقیق قرار دادند که ادعا کرد، دخترم شب حالش خوب بود و پس از خوردن شام با هم خوابیدیم اما وقتی صبح بیدار شدم دیدم نفس نمی کشد ، و بدنش سرد است که با سر وصدا برادرانم را با خبر کردم که با حضور امدادگران اورژانس متوجه مرگ دخترم شدم.
در این مرحله بازپرس سجادمنافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد، تا تیمی ا زماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای افشاگری راز این مرگ مرموز وارد عمل شوند، و در ادامه جسد دخترکوچولو به پزشکی قانونی منتقل شد.
در گام بعدی پزشکی قانونی پس از اقدامات فنی علت مرگ سارا کوچولو، را مسمومیت خوردن قرص متادون اعلام کردند و همین کافی بود تا مادر مجبور به افشاگری شود. مادر سارا کوچولو ادامه داد: بیکار بودم و هیچ درآمدی برای تامین زندگی ام نداشتم، و با جدایی در کنار خانواده ام زندگی می کردم و این در حالی بود که، مادرشوهرم نیز برای کمک به زندگی نوه اش با اصرارهای من ماهانه 50 هزارتومان پرداخت می کرد، و به دنبال تغییر در زندگی ام بودم و چون خواستگارهایم به خاطر دخترم حاضر به زندگی با من نبودند، تصمیم به حذف کردن دخترم گرفتم.
در ادامه اعترافات زهرا همراه تیم جنایی پلیس آگاهی تهران و بازپرس منافی آذر،در خانه اش به بازسازی صحنه قتل دخترش پرداخت و عروسک دخترش نقش ساراکوچولو را در داشت.
پس از بازسازی صحنه جنایت روز شنبه 30 مرداد ماه پدر سارا کوچولو،که از زندان به دادسرای امورجنایی تهران احضار شد ، زن سابقش را به خاطر قتل دخترش بخشید.
این مرد به بازپرس منافی آذر گفت: مادر زهرا به خاطر وابستگی زیادی که به نوه اش داشته،از من می خواست که از خون بچه ام نگذرم تا سارا به دار مجازات آویخته شود، اما نمی توانم این کار را بکنم و با بخشیدنم می خواهم، که زهرا تا آخر عمر با عذاب وجدان زندگی کند چون دخترمان بی گناه و معصوم بود.
در گام بعدی زهرا برای آخرین دفاع روز یکشنبه 7 آذر ماه پیش روی بازپرس منافی آذر قرار گرفت و گفت:
خواستگارهای زیادی داشتم اما همه آنها به خاطر دخترم راضی به زندگی با من نبودند، تا اینکه با مردی که به او علاقه داشتم صیغه کردیم هرچه اصرار کردم عقد دایم کنیم، سارا را بهانه می کرد وحاضر به ازدواج با من نشد ، به همین خاطر تصمیم گرفتم دخترم را که مانع ازدواج من بود را به قتل برسانم.این مادر ادامه داد: شب حادثه چند قرص متادون به دخترم دادم و با هم خوابیدیم،که نیمه های شب متوجه بد بودن حالش شدم اما روی سرش پتو کشیدم،تا چیزی نبینم و صبح وقتی مطمئن شدم سارا زنده نیست با سر وصدا از برادرانم کمک خواستم.وی افزود: پشیمانم و دخترم را به خاطر خودخواهی و بدبختی هایم کشتم، و شب ها او به خوابم می آید و خیلی دلم برایش تنگ شده است. بنا به این گزارش، بازپرس منافی آذر با رضایت اولیای دم دخترکوچولو با توجه به جنبه عمومی جرم، زهرا را در بازداشت پلیس قرار داده تا پس از صدور کیفرخواست متهم پرونده، برای صدور حکم به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شود.