هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازداشت یکی از عوامل تحریکات اخیر در اصفهان با لباس و آرایش زنانه/ مظنون اصلی هنوز دستگیر نشده است

بازداشت یکی از عوامل تحریکات اخیر در اصفهان با لباس و آرایش زنانه/ مظنون اصلی هنوز دستگیر نشده است


توسط یک نهاد امنیتی صورت گرفت

مردی که با آرایش و لباس زنانه قصد تحریک افراد به تجمع و اعتراض جهت‌دار درباره اسیدپاشی‌های اصفهان را داشت، بازداشت شد.گفته می شود لکه های سوختگی خاصی نیز بر روی بدن این مرد وجود دارد که این موضوع در دست بررسی است.
به گزارش مهر، در حالی که تلاش مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی برای دستگیری عوامل جنایت اسیدپاشی به صورت چند زن ادامه دارد، طی روزهای اخیر به بهانه اعتراض به این ماجرا برخی افراد و جریان‌ها در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و نیز محیط عمومی سعی کردند با جهت دهی خاص، افراد را به اعتراض علیه دستگاه‌های مسئول تحریک کنند.
بنا براین گزارش، در همین زمینه توسط یک نهاد امنیتی مردی بازداشت شده که با آرایش و لباس زنانه قصد تحریک مردم به تجمع و اعتراض علیه نهادهای کشور را داشت. از این مرد زن‌نما که بازجویی از وی در این نهاد امنیتی ادامه دارد برخی ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.
گفته می‌شود لکه‌های سوختگی خاصی نیز بر روی بدن این مرد نیز وجود دارد که این موضوع در دست بررسی است.
اطلاعات تکمیلی در این‌باره به به اطلاع عموم خواهد رسید.
 سرهنگ حسین حسین‌زاده در پاسخ به اینکه برخی از رسانه ها خبری مبنی بر دستگیری متهم اصلی اسیدپاشی در اصفهان منتشر کرده اند گفت: این خبر صحیح نیست و هنوز مظنون اصلی دستگیر نشده است. البته افرادی در این پرونده در حال شناسایی و بازداشت هستند و تحقیقات همچنان ادامه دارد. وی در پاسخ به اینکه تصویری ساختگی از مظنون اصلی در فضای مجازی منتشر شده و از شهروندان خواسته شده این فرد را شناسایی کنند. آیا این تصویر از سوی پلیس مورد تائید است گفت: هنوز تصویری از مظنون برای شناسایی تائید و منتشر نشده است.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه احتمال تکرار اسیدپاشی در اصفهان صفر است گفت: هرگونه انتشار اخبار کذب در مورد این پرونده قطعاً پیگرد قانونی دارد و افراد متخلف دستگیر می شوند.