هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب 655

بازتاب 655


بازتاب 655

سؤال: از شهرداری بافق خواستاریم فكری به حال خیابانی كه از مسجدجامع به سمت خیابان امام رضا(ع) قراراست در برود انجام بدهند. بخدا خسته شدیم از بس گرد و خاك خوردیم و به شهرداری رفتیم؛ اگر قرار است؛ مانند دفعات قبل، پاسخ(...) دهید همان بهتر كه جوابی ندهید. 
(باعنوان) جمعی از اهالی محله سراستخر  054-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند فاز اول این پروژه حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سرداران شهید در حال تملک می‌باشد و انشاا... بعد از تملک املاک واقع در مسیر این طرح عملیات آزادسازی آن انجام خواهد شد.
سؤال: باسلام ضمن تقدیر وتشكر از شهردار محترم وآقای امیرزاده به جهت بازدید از خیابان شهدا خواهشمندیم نسبت به سامان دهی این خیابان تسریع فرمایند.
(باعنوان) باتشكر اهالی خیابان شهدا
 385-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند عملیات تملک فاز دوم این بلوار در حال انجام می باشد که امید است در آینده نزدیک عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شود.
سؤال: از شهرداری خواشمندیم فكری برای فضای سبز بلوار انقلاب بكنند چند سال هست درخت های اكالیپتوس جلو منزل ما را كندن كه درخت بزنند (حد فاصله میدان فاطمیه تا بهارستان) 103-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند برخی از نقاط درخت‌کاری شده و مابقی در فصل درخت‌کاری پیش رو انجام خواهد شد.
سؤال: با سلام به شهرداری محترم و مسئولین مربوطه: محله آتش نشانی و بلوار امام جعفر صادق (ع)محل تجمع سگ‌های ولگرد شده است و خطر این حیوانات ولگرد برای ساكنین این محله ها بارز است؛ لذا تقاضا داریم تا اتفاقی برای كشاورزان و اهالی این منطقه پیش نیامده است فكری به حال این معضل كنید. 095-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند مورد مذکور در حال بررسی و اقدام می باشد.
سؤال: قابل توجه شهرداری بافق، آسفالت‌های خیابانها آنقدر قشنگ هست كه نیاز به تزیین ندارند چی هست که زدید درخیابان؟! 552-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند گل‌میخ های نصب شده طبق مصوبه شورای ترافیک بوده و لازم الاجرا می باشد.
سؤال:  قابل توجه شهرداری بافق: خواهشاً یك سری به كوچه آتش نشانی بزنید؛ چون آنجا به كارگاه بتن ریزی و تولید پایه چراغ برق شده، اصلاً اول كوچه بایستید تا آخر كوچه را ببینید بعد قضاوت كنید. 921-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند اقدامات لازم انجام گردیده و بزودی این مشکل برطرف می گردد.
سؤال: قابل توجه شهرداری و شورای شهر بافق، چرا خیابان مسجد جامع را درست نمی كنید؟! فقط حرف زدید؟! (...) شما هم مثل...هستید.
(با عنوان) اهالی مسجدجامع056-912
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند با توجه به اتمام حفاریهای مربوط به گاز و همچنین فاضلاب شهری عملیات پایانی زیرسازی و آسفالت این معبر آغاز گردیده است که امید است در هفته دولت آماده بهره برداری گردد.
سؤال: قابل توجه شهرداری، بعد از اتمام خیابان مسجد جامع باید خیابان وحشی را در اولویت قرار دهد. بعد از ده سال زشت هست این شهر چنین خیابانی داشته باشد. مسافری كه به بافق می آید با دیدن این خیابان می گوید بافق كی زلزله آمده است. 152-913
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند ساماندهی فاز دوم بلوار وحشی بافقی از اولویت های کاری شهرداری می باشد و عملیات اجرایی آن در سالجاری آغاز خواهد شد.
سؤال: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین شهرداری بافق، از شما خواهش می كنیم برای آسفالت كوچه جلوی مدارس طالقانی و 17شهریور اقدام كنید و بچه های ما را از هرگونه گرد و غبار وگل ولای كه در این مسیر با آن مواجه می‌شوند و هر روز با اعتراض و با لباس وكفش گلی به مدرسه می روند نجات دهید. (باعنوان)جمعی از والدین 039-938
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می‌رساند جهت آسفالت کوچه مذکور حضور نماینده کوچه و انجام مقدمات قانونی الزامی می باشد.