هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب هفته

بازتاب هفته


بازتاب هفته

سئوال: سلام، باتشكر ازخدمات ارزنده، آقای شهردار و شورای شهر. خواهشمندیم جهت فضای سبزو چمنكاری میدان تازه تاسیس بعداز میدان شهدا واقع در صحرای عنایت اباد اقدام نمایند،ضمناً نامگذاری ان نیز فراموش شده.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساندمیدان مذکور در حال آماده سازی جهت اجرای محوطه سازی و فضای سبز می باشد.
سئوال: اواسط كوچه گلزاری تیر برق چوبی، به دلیل عقب نشینی و توسعه عرض كوچه، در مسیر رفت و آمد قرارگرفته كه خطرآفرین می باشد. لطفاً اقدام كنید.تفكری
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند مورد اعلام شده بررسی و اقدام لازم انجام خواهد شد.
سئوال: باسلام و تشكر، می خواستم بگویم حالا كه زحمت كشیدید و خیابان مهدیه را دوبانده كردید،حداقل به فكر روشنایى باند جدید هم باشید، شبها اینقدر تاریك هست كه عابرین پیاده اصلاً مشخص نیستند، به فكر باشید تا اتفاقى نیفتاده است
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند پایه های روشنایی این بلوار نصب و راه اندازی گردیده است.
سئوال: قابل توجه شهرداری: چرا شهرداری زمینهای كنار خیابان وحشی را یك پارك بزرگی برای شهر درست نمی كند می شود با باغ بزرگ یك پارك خوب ساخت.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند در حال حاضر با ساخت مجموعه فرهنگی تفریحی آبشار بافق و همچنین طرح در حال ساخت پارک واقع در بلوار انقلاب تا حدودی این نیاز برطرف میگردد.درخصوص مطلب ذکر شده نیاز به بحث و نظر کارشناسی دارد که بررسی خواهد شد.
سئوال: باسلام، چرا شهرداری برای سروسامان دادن به وضعیت شهرمان گشت و بازرسی سد معبر ندارد؛ زیرا در سطح شهر مشاغل اكثراً پیاده روها را سد معبركردند؛ مثلاً حدفاصل مالك اشتر تا آتش نشانی خیابان امام و میوه فروشهای جاهای دیگر و امثال آن.
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند واحد سد معبر شهرداری فعال بوده و به موارد تخلف رسیدگی خواهد کرد.
سئوال: سلام، از مسئولین خواهش می‌كنم نسبت به جمع آوری غریبه هایی كه مدتی است به بافق آمده اند اقدام كنید؛ زیرا مردم را به رعب و وحشت می اندازند. صبح زود به درب منازل می آیند و گدایی می كنند؛اگر درب منزل را باز نكنیم اینقدر در می زنندكه كلافه می شویم؛ اگر درب خانه باز باشد با پررویی وارد می شوند و بیرون هم نمی روند تا به زور متوسل شویم، آخر بافق هم مثل فلسطین می شود! 
جواب: ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند شهرداری بافق در صورت مشاهده موارد یاد شده اقدام لازم را بعمل خواهد آورد همچنین از شهروندان عزیز خواهشمند است در صورت مشاهده چنین افرادی سریعاً موضوع را به اطلاع شهرداری برسانند.