هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب شهرداری

بازتاب شهرداری



سوال: باسلام، بدینوسیله از نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان بافق جناب آقای صباغیان و آقای زاده رحمانی فرماندارمحترم شهرستان دارالشجاعه بافق و فرماندار شجاع و مردمی و پیگیر مشکلات عموم مردم و شهرستان جهت اقدام اساسی در اسرع وقت و طبق عملکرد ایشان که تاکنون در مسئولیت های گوناگون در کارنامه طبق نظر مسئولین و مردم دارند و اعضای محترم فعال و خستگی ناپذیرشورای شهرستان بافق به ویژه آقای رنجبر رییس شورای شهرستان و شهردار کاردان و بزرگوارخانواده سادات جناب آقای نوروززاده به استحضار مسئولین دست اندرکار شهرستان بافق می رساند ما اهالی بلوار کشاورز درخواست داریم در خصوص قسمتی از بلوار تا جاده کنارگذر که خارج از محدوده است جهت احداث بنا و ساختمان فرزندانمان مشکل آن رفع تا دغدغه جوانان جهت ازدواج خصوصاً مشکل مهم خانواده ها به ویژه زمین منزل که در محدوده بلوار داریم مرتفع گردد.
باتشکر اهالی بلوارکشاورز و محله خیرآباد
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند شهرداری مجری طرح های جامع و تفضیلی است که از طریق شورای عالی معماری و شهرسازی ابلاغ می شود و بر اساس آن محدوده شهر مشخص شده است.شایان ذکر است شهرداری درخواست بازنگری طرح جامع را به اداره کل راه و شهرسازی استان داده و مراحل مربوطه در حال انجام است. هرگونه تغییر محدوده قانونی شهر از جمله موارد خواسته شده با توجه به ضوابط و مقررات نیازمند تصویب در طرح جامع جدید می باشد که بعد از لحاظ شدن به شهرداری جهت اجرا ابلاغ می شود. در رابطه با بهسازی فضای بلوار کشاورز تاکنون عملیات زیر سازی و آسفالت انجام شده و در ادامه اقداماتی از جمله روشنایی و بهسازی فضای سبز در حال طراحی و اجراست.
 
سوال باسلام خدمت اعضای محترم شورای شهرستان و شهرداری بافق به استحضار می رساند در خصوص خواسته اهالی بلوار کشاورز از لحاظ روشنایی بلوار کشاورز تا جاده کنارگذر شمالی چراغ ها و پایه های آن همانند بلوار آبشار اقدام مقتضی به عمل آورید.
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند عملیات اجرایی طرح روشنایی بلوار کشاورز با بهترین کیفیت لازم در حال انجام و انشاا... طبق برنامه ریزی ، قبل از پایان سال جاری تکمیل می شود.