هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب شهرداری(شماره 777)

بازتاب شهرداری(شماره 777)



سوال با سلام خدمت شهرداری بافق، با توجه به زیرکوبی انجام شده درکوچه های شهرک فرهنگیان بعد از گذشت یک ماه؛ چرا نسبت به آسفالت آن اقدامی صورت نگرفته؟ آیا باید زیرکوبی از بین برود تا.......؟؟؟ 
(باعنوان)جمعی از اهالی محله وخانواده شهدا
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند به استناد قانون کلیه عملیات آماده سازی شهرک های واگذاری مانند زیر سازی، نصب سنگ جدول، آسفالت و ... به عهده هیات واگذار کننده شهرک سازنده می باشد. شایان ذکر است زیرسازی انجام گرفته توسط شهرداری جهت رفاه حال شهروندان و خارج از وظیفه کاری صورت گرفته است.
سوال باسلام، شهرداری هنگام گرفتن پروانه ساخت برای ساخت و ساز از شهروندان مبلغی برای جمع آوری نخاله های ساختمانی دریافت می کندکه اگر خدای ناکرده شهروند نخاله های ساختمانی را جمع آوری نکرد شهرداری اینکار را انجام دهد. حال سؤال اینجاست باتوجه به اینکه بیشتر شهروندان نخاله های ساختمانی را با هزینه خودشان جمع آوری می کنند؛ چرا شهرداری پول شهروندان را عودت نمی کند.
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند مبلغ دریافتی از شهروندان در هنگام اخذ پروانه ساختمانی طبق قانون از شهروندان اخذ می گردد و پس از اتمام ساخت و ساز و گرفتن پایان کار مبلغ دریافتی بلافاصله با درخواست مالک برگشت داده می شود.شایان ذکر است تاکنون چندین بار در خصوص این موضوع اطلاع رسانی صورت گرفته است.
سوال شهردارمحترم بافق ضمن تشکر از فعالیت های عمرانی در بلوارکشاورز با توجه به اینکه درختان اکالیپتوس کثیفی زیادی دارد و شهرداری در بلوار کشاورز در حال فعالیت عمرانی است و درختان اکالیپتوس وسط بلوا در آینده قطع می شود زودتر اقدام شود و درختان زیبا و بهتری جایگزین شود؛ چراکه این درختان برای روشنایی که انجام می دهید مزاحم است؛ لطفا از درختان مناسب چون سنجد تلخ و خرما استفاده شود. 913-713
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند ساماندهی فضای سبز بلوار کشاورز در دستور کار شهرداری قرار داشته و انجام خواهد شد.
سوال برای 1000بار، آخر انقلاب 33 و اول انقلاب35 تا آخر50سال است که خاکیست عوارض و مالیات که می گیرید، پس اقدام کنید، برای زیرساری و آسفالت. کوچه ما از روستا متروکه بدتر است(...)913-227
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند به استناد قوانین آسفالت معابر با درخواست کتبی اهالی معبر و پرداخت حق السهم مشارکت (30 درصد کل مبلغ) امکان پذیر خواهد بود.
سوال باسلام خدمت فرماندار محترم شهرستان بافق و اعضای محترم شورای شهرستان بافق و شهردارمحترم بافق به استحضارمی رساند با توجه به اینکه اول ورودی بلوارمهدیه نیاز به تعریض دارد و نیاز بلواراست و بیشتر مواقع شاهد ترافیک هستیم و فعلاً عبورو مرور به سختی و کندی صورت می گیرد در صورت صلاحدید مسئولین بزرگوار شهرستان تملک چندین مغازه و خانه در طرح قرارگیرد و مشکل ترافیک مرتفع گردد.
 با تشکر اهالی ساکن در بلوار مهدیه
جواب ضمن تشکر از پيام شهروند محترم به اطلاع مي رساند موضوع بررسی و اقدام می شود.