هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

بازتاب شهرداری(شماره 704)

بازتاب شهرداری(شماره 704)



هفته نامه افق کویردر نظر د‌ارد‌ که د‌ر ستون "بازتاب شهرد‌اری" به سوالات شهروند‌ان عزیز بپرد‌ازد‌ و پاسخ شهرد‌اری محترم نیز د‌ر همین صفحه به خوانند‌گان گرامی ارائه شود‌، به امید‌ این که پیشنهادها و انتقاد‌ات شما باعث بهتر شد‌ن شرایط بافق شود‌.
***
سئوال سلام، چند روز پیش مجبور شدم از تاكسی استفاده كنم چشمتون روز بد نبینه هر ده دقیقه یه تاكسی رد می شد كه هیچ كدام توقف نكرد. نمی دانم آیا كسی در این شهر از تاكسی ها راضی هست یا نه؟!! چه كسی به اوضاع تاكسیرانی رسیدگی می كند؟! (چند پیام در این باره)
 913-462
 جواب ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف وسایل نقلیه عمومی از جمله تاکسی ها مراتب را با ذکر شماره خودرو به سازمان حمل و نقل شهرداری اعلام تا اقدام قانونی بعمل آید.
سئوال سلام، بلوار آیت ا... میرغنی زاده به طرف خیابان امام رضا(ع) یك دور برگردن می خواهد همه به خاطر راه زیادی كه باید بروند دور بزنند خلاف می آیندخواهشاً اقدام كنید. 
913-319
 جواب ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند موضوع بررسی و  با تائید شورای ترافیک اقدام لازم انجام خواهد شد.
سئوال سلام و خسته نباشیدخدمت شهردارمحترم بافق، از شهرداری بافق عاجزانه تقاضاداریم به خیابان امام رضا(ع) هم اهمیت بدهند؛ چون خیابان امام رضا(ع) هم جز محدوده شهری می باشد؛ اما از امكاناتی نظیر فضای سبز، موزائیك پیاده روهای خیابان، دستگاه آب شیرین كن، آسفالت خیابان كه به دلیل حفاری برای گاز و فاضلاب درست آسفالت نشده است تاكی صبركنیم تا شاهد پیشرفت این خیابان باشیم.
 913-704
 جواب ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند پس از اتمام حفاریهای شرکتهای خدمات رسان گاز و فاضلاب، موزائیک فرش پیاده روها،اجرای فضای سبز ،بهسازی تابلوها و زیبایی معابر انجام خواهد شد.
 
سئوال الآن بلور امام علی(ع) جنب فرعی 19 در پارکینگ ما درخت زدیم چند بار شهرداری برای آب رفتیم كسی رسیدگی نمی كند، درصورتی كه باغچه رو برو آب دارد، فقط با ده متر شلنگ درست می شود.
913-470
جواب ضمن تشکر از پیام شهروند محترم به اطلاع می رساند این بلوار طبق برنامه زمانبندی شده آبیاری می شود.