هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

این قسمت انیمیشن باب اسفنجی قسمت اول

این قسمت انیمیشن باب اسفنجی قسمت اول



 
کارتون باب اسفنجی (sponge bob)کار تون زیبا و دوست داشتنی که از سوی صدا وسیما پخش می شود این کارتون که در سراسر دنیا برای خودش اسم و رسمی به پا کرده به خوبی از نمادها استفاده کرده است بدون اینکه کسی متوجه شود؛ اما یادتان نرود در رسانه ها هر فیلم یا کارتون و یا هر چیزی که به مخاطب زیادی برسد (در جهان )بدون شک تحت کنترل فراماسون ها است. دستگاه فراماسونری برای اینکه کارتون هم از جهت نماد گرایی کم گذاشته است ابتدا به تعریف فراماسونری می پردازیم :
فراماسونری یک تشکیلات مخفی است که در سطح جهانی و با عمق و با دامنه ی بسیار وسیعی در بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دخالت و اعمال نظر می نماید و در بسیاری از رویدادهای عمده تاریخ نقش مؤثری داشته و دارد.
این واقعیت صریح و روشن است که تشکیلات مخفی و بسیار گسترده و جهانی فراماسونری که در حیات ملت ها نقش بسته بسیار عظیم وخطرناک بازی می کند، آلت دست در صهیونیسم جهانی است و به خاطر اهداف و اغراض این دشمن شماره یک بشریت، به انواع و اقسام توطئه ها و دسیسه ها دست زده و راه را برای تسلط آن شیطان بر ملل عالم هموار می کند.
حال به ادامه بحث باب اسفنجی می پردازیم.  
نماد گرایی در فراماسونری چند جنبه دارد
1-آماده سازی ذهن 2-مبحث انرژی 3- ترویج فرهنگ
نماد تک چشم شیطان در اکثر صحنه ها و همچنین نماد هرم؛که با نماد گرایی به آرامی و خیلی نرم اهداف خودشان را القاء می کنند.
مفهوم الگوی زندگی، از جمله اهداف دیگر این کارتون به شمار می رود. در این کارتون که مخاطبان آن را اغلب کودکان ما تشکیل می دهند به عنوان اولین نکته ای که آموزش می دهند این است که در هنگام خوابیدن فقط کمترین پوشش را باید داشته باشند.(این نکته دربیشتر فیلمهای هالیورد نیز رعایت می شود) شاید به نظر خیلی ها این مورد اصلاً مهم نباشد؛ اما به نظر ما این نکته در عین ریز بودن، به صورت ناخودآگاه بر روی خیلی ها از جمله کودکان از طریق کارتون تزریق و فزهنگ پذیر می شود.
ادامه دارد...
برگرفته از کانال مهدویت