هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ایستگاه راه آهن بافق مهم ترین ایستگاه کشور است

ایستگاه راه آهن بافق مهم ترین ایستگاه کشور است


به گزمدیر کل راه آهن استان یزد:

اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، آیین تودیع و معارفه مدیر فنی راه آهن شهرستان بافق با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ، مدیر و معاونان اداره کل راه آهن استان یزد و جمعی از مسئولان شهرستان بافق برگزار شد.
مدیرکل راه آهن استان یزد در این مراسم، راه آهن یزد را یکی از حساس ترین ایستگاه های کشور در حوزه ریلی عنوان کرد و گفت: راه آهن یزد رتبه اول کشور را در زمینه ریلی دارد و به عنوان پنج راه ریلی محسوب می شود.
سید مصطفی داوودی با اشاره به اینکه مرکزیت عملیات ترافیکی راه آهن کشور در یزد می باشد، خاطر نشان کرد: روزانه ۳۰ رام قطار مسافربری از محدوده اداره کل راه آهن یزد به سایر نقاط کشور حرکت می کند.
وی ایستگاه راه آهن و حوزه ریلی شهرستان بافق را یکی از نقاط استراتیژیکی در کشور خواند و افزود: بافق در کشور و استان یزد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ایستگاه بافق مهم ترین ایستگاه کشور محسوب می شود.
مدیر کل راه آهن استان یزد گفت: برای راه آهن شهرستان بافق به دلیل اهمیت ویژه این ایستگاه یک معاون فنی مقیم معرفی شده است .
محمد زاده رحمانی، سرپرست فرمانداری بافق در این آیین رونق صنعت حمل و نقل را برای شهرستان اولویت دار خواند و تصریح کرد: امیدوارم با تعامل بین بخشی و تسهیل فعالیت در حوزه ریلی و راه آهن در آینده شاهد رونق این صنعت در بافق باشیم.
در ادامه از خدمات و فعالیت شایسته "حسین کرمی" تقدیر و تشکر و "حسین معصومی" به عنوان معاون فنی مقیم راه آهن شهرستان بافق معرفی شد.