هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ایرادات لایحه اصلاح قانون کار وارد است

ایرادات لایحه اصلاح قانون کار وارد است



وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی درباره ایرادات وارده به لایحه‌تعیین وظایف‌و‌اختیارات وزارت تعاون، کار‌و رفاه‌اجتماعی، گفت: این لایحه دارای اشکالاتی بود که مجددا در دولت اصلاح و برخی نیز با هماهنگی کمیسیون‌اجتماعی مجلس مرتفع شد.
علی ربیعی در گفت‌ وگو با خانه‌ملت، در خصوص لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در پاسخ به انتقادات مطرح مبنی بر اینکه توجه این لایحه بیشتر به حوزه تعاون است، گفت: لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت قبل تدوین شده و انتقادات وارده نیز صحیح بود اما برای رفع این مشکل مجددا این لایحه در دولت مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و به مجلس ارائه شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: در مدت اخیر نیز برخی اشکالات لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هماهنگی کمیسیون اجتماعی مجلس مرتفع شده است.
وی افزود: لایحه اصلاح شده تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه رو به درستی بخش بندی شده و هم‌اکنون از منطق مناسبی برخوردار است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه اصلاح قانون کار و در پاسخ به انتقادات مطرح مبنی بر اینکه لایحه مذکور در راستای منفعت کارفرمایان تنظیم شده است، گفت: لایحه اصلاح قانون کار نیز از دولت قبل به مجلس ارائه شده و این دولت در تدوین و تنظیم آن نقشی نداشته بنابراین مجلس آزاد و مختار است تا هرگونه اصلاح و تغییراتی را در لایحه ایجاد کند.