هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آیا خبر ازدواج مهناز افشار با پسر مشاور احمدی نژاد تایید شده؟؟

آیا خبر ازدواج مهناز افشار با پسر مشاور احمدی نژاد تایید شده؟؟


آیا خبر ازدواج مهناز افشار با پسر مشاور احمدی نژاد تایید شده؟؟

در حاشیه برگزاری چهاردهمین جشن حافظ سینما و تلویزیون ایران که اختصاص به معرفی برترین‌های این دو حوزه در سال ۹۲ داشت؛ علی معلم دبیر جشن و مدیر مسئول مجله دنیای تصویر خبر ازدواج «مهناز افشار» را اعلام کرد. 
براساس این گزارش، مراسم ازدواج مهناز افشار با «یاسین رامین» فرزند محمدعلی رامین معاون سابق مطبوعاتی در دولت دهم روز چهارشنبه ۲۱ خرداد برگزار شد که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران نیز خطبه عقد این زوج را جاری کرده است.                                 
 «مهناز افشار» شب گذشته برای بازی در فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» تندیس بهترین بازیگر زن را گرفت که با حضور بر روی سن گفت در دو روز گذشته شاهد اتفاقات خوبی در زندگی‌اش بوده است که همزمانی تولد با مراسم ازدواج و دریافت تندیس بهترین بازیگر زن از چهاردهمین جشن حافظ باعث رقم خوردن آن شده است.                            
 مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران است و بازیگری را با مجموعه تلویزیونی عشق گمشده در سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. 
منبع : فارس