هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اگر فرزند زیبا می‌خواهید، بخوانید

اگر فرزند زیبا می‌خواهید، بخوانید



جام نیوز| انتخاب جنسیت فرزند و زیبا بودن آن همیشه مسئله‌ای جالب و جذاب برای خانواده‌ها بوده است اکثر افراد دوست دارند فرزندانی زیبا داشته باشند که این امر با توجه به پیشرفت دانش بشری و علوم اسلامی محال نیست. با خواندن و عمل به این چگونه می‌توانید فرزند زیبایی داشته باشید.
***سیب در زیبایی کودک نقش زیادی ایفا می‎کند. اگر در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت. 
 
*** اگر می خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید. 
***خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت. 
***کسانی که غذای تند می‎خورند مبتلا به لک‌های صورت می‎شوند، چنانچه حامله باشند نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنش داشته باشد. 
***مصرف آب آناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است. 
***اگر می خواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید؛ دوستان کبد عبارتند از: روغن زیتون، روغن ماهی، کاسنی، کنگر، هویج، زرشک، شکر و نعناع. کاسنی و عرق آن نیز برای پاک سازی کبد مفید است. کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد که فرزند زیبایی از شما بوجود آید. 
***مردان برای درمان ناتوانی جنسی باید انجیر، زیتون و آب لیموترش مصرف کنند. خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود. 
در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده: ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود: باید پدر این پسر بچه، گلابی خورده باشد. همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور! همانا گلابی رنگ را جلا می دهد و فرزند را نیکو می گرداند. 
*** حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه‌های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید. 
در حدیثی از معصوم (ع) آمده است: به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان را نیکو و زیبا می کند. 
*** معجون شیر گردو و خرما تاثیر زیادی روی زیبایی فرزند دارد و هم چنین مغز بادام و مغز بو داده تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت کرده و در زیبایی فرزند موثر است.