هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اولتیماتوم سید محمد رضا رضی به منتخب مردم

اولتیماتوم سید محمد رضا رضی به منتخب مردم



حجت الاسلام سید محمد رضا رضی بهابادی، نامزد ائتلافی دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی با محمد رضا صباغیان در پیامی که به مناسبت پیروزی او انتشار داد، در اولتیماتومی ، از او خواست تا مرزهای بین خود و اصحاب فتنه را تعیین کند. در تماسی که با وی انجام شد ، حجت الاسلام رضی ضمن تأیید این پیام آورده است: 
 الذین قالوا ربنا ا... ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه
مردم بزرگوار ابرکوه،بافق،بهاباد ،خاتم و مهریز، درود خدا بر شما
باید بر پیشگاه شما جبهه تقدیر سایید و اجر شما را از محضر خداوند خواستار شد.
اینجانب پس از تقدیر و تشکر از همه عزیزان فعال در عرصه انتخابات به ویژه برادر بزرگوار و آزاده سرافراز جناب آقای بابایی و آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیتهای پیش رو، کسب افتخار نمایندگی مردم بزرگوار و ولایی حوزه انتخابیه را خدمت برادر عزیز و مردمی ام جناب آقای محمد رضا صباغیان تبریک عرض می نمایم.
نائل شدن به افتخار خادمی این مردم بزرگ و نیز رسیدن به مقام سربازی مقام عظمای ولایت در کسوت نماینده مجلس، مسئولیت بزرگی است که قرارگرفتن آن در عهده حضرتعالی(جنابعالی)، جای بسی تبریک، شادباش و نیز هشدار دارد.
هرچند برخی در صدد جبران ورشکستگی های خود و مصادره این پیروزی بزرگ مردمی به نفع جریانهای سیاسی خاص هستند، اما اعلام میدارم که این توفیق متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست.
امیدوارم برادرم جناب آقای صباغیان همواره با تعیین مرزهای دقیق میان خود و اصحاب فتنه و نیز تفکر لیبرال –سرمایه داری در پاسداری از حریم ولایت موفق باشند.
همچنین امید است با جلوگیری از نفوذ برخی عناصر معلوم الحال و افراطی در جمع دوستان و نزدیکان خود و نیز با حفظ استقلال سیاسی، حلقه وصلی برای وحدت توده مردم از شهرهای مختلف و سلیقه های اصلاح طلبانه و اصولگرایانه باشید.
امیدوارم از خط و قلم شما هیچ امضایی که منافع ولایت و مردم را تهدید نماید، صادر نشود.
اینجانب مانند گذشته مادامی که چنین باشد، برادرگونه در کنار شما خواهم بود و در صورت انحراف برادرگونه در برابر شما خواهم ایستاد.