هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی بعنوان نیکوکار عرصه سلامت

اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی بعنوان نیکوکار عرصه سلامت



 در مراسمی با حضور دکتر سمیعی نابغه جراحی مغز و اعصاب جهان و از نیکوکاران عرصه سلامت استان یزد از محمدجواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی بعنوان خیّر عرصه سلامت تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این جلسه که به مناسبت حضور نابغه جراحی مغز و اعصاب جهان در یزد و با شرکت جمعی از اعضای هیئت علمی، اساتید علمی و مسئولین بلندپایه استانی برگزار شده بود، پروفسور سمیعی طی سخنانی ضمن گرامیداشت کار نیک خیرین سلامت از آنها خواست برای ارتقای کیفیت دانش استان در عرصه سلامت گام بردارند.
پروفسور سمیعی خیرین را به سمت بنیان گذاری مراکز علمی - پژوهشی سوق داد و از آنها خواست رویکرد دانش‌بنیانی با کارهای خیر در آن حوزه داشته باشند.
در پایان مراسم ضمن تجلیل از ۵ پزشک پیش‌کسوت استان، باحضور پروفسور سمیعی، از میرمحمدی استاندار، اولیا رئیس دانشگاه یزد و میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی و ۱۰ نفر دیگر از خیّرین سلامت استان تقدیر شد.
لازم به ذکر است که مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی پیش از این نیز بالغ بر ۴ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان شهرستان بافق در جهت تأمین و تجهیز بیمارستان ولی‌عصر‌(عج) شهرستان بافق مساعدت نموده که می‌توان به خرید دستگاه‌های پیشرفته پزشکی زیر اشاره کرد:
خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن، دستگاه لاپاراسکوپی، دستگاه فیکو چشم پزشکی، دستگاه بیهوشی، مانیتورینگ علائم حیاتی، دستگاه الکتروشوک، دستگاه پالس اکسی متر، دستگاه الکتروکاردیوگرافی، دستگاه اسلیت لامپ چشم پزشکی، تخت بستری سه شکن، برانکارد، ترالی حمل دارو، ویلچر، تابوره، تأمین سرویس ایاب و ذهاب متخصصین بیمارستان، اسکان پزشکان متخصص بیمارستان و مساعدت جهت احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان بافق .