هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتظار چنین پاسخی از استاندار نداشتیم

انتظار چنین پاسخی از استاندار نداشتیم


سخنگوی شورای شهر:

  

تصمیمی که در رابطه با ۲۸/۵ درصد در شورای تأمین استان گرفته شده است را مدتی پیش به فرماندار بافق ابلاغ نمودیم و می توانید از فرماندار نتیجه را جویا شوید. هیچ پیگیری در رابطه با ۱۵ درصد صورت نگرفته است و ما هیچ اقدامی که خلاف قانون باشد پیگیری نداریم. ما کارگروهی نداریم ، کارگروه قبل از تشکیل شورای تأمین وجود داشت و بعد از آن کارگروه نداریم. کارگروه اصلاً رسمیت ندارد زیرا نماینده کارگران باید انتخاب شود تا بتوانیم طبق قانون به کارگروه رسمیت دهیم.

مطالب ارائه شده صحبت های میرمحمدی استاندار یزد در پاسخ به سؤالات یکی از خبرنگاران بافق است به همین منظور اعضای شورای اسلامی و کارگروه در اعتراض به این مصاحبه در محل دفتر امام جمعه بافق حضور پیدا کردند. اعضای شورا از امام جمعه خواستند تا واقعیت که در شهر حاکم است به سمع مسئولین رسانده شود.

محمد عباسی سخنگوی شورای شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به نامگذاری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری انتظار چنین پاسخی از استاندار را نداشتیم. بهتر است صورتجلساتی توسط وی و معاون سیاسی به امضاء رسیده باز مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: وجود کارگروه برای شهرستان بافق یک ضرورت است و تا حصول نتیجه، پیگیر این موضوع خواهیم بود.

امام جمعه بافق نیز قول مساعد داد تا توسط وی وقتی در این خصوص از استاندار گرفته و به همراه اعضای شورا به دیدار میرمحمدی استاندار بروند.