هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتصابات جدیدی در استانداری یزد

انتصابات جدیدی در استانداری یزد



به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در پی طراحی و ابلاغ نمودار جديد سازمانی به استانداری های سراسر كشور، و بر اساس پيشنهاد معاون هماهنگي امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، سيد محمد ميرمحمدی استاندار يزد در حكمي، رضا يادگاری را به سمت رييس مركز برنامه ريزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداري تعيين و منصوب كرد. وی پيش از اين به عنوان مدير كل دفتر فنی استانداری مشغول به كار بود.
همچنین بنا بر پيشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سيد محمد ميرمحمدی استاندار يزد در حكمی، سيد رضا خادمی را به عنوان مديركل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافيك استانداری يزد منصوب كرد. وی پيش از اين به عنوان مديركل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری يزد مشغول به كار بود.
سيد محمد ميرمحمدی استاندار يزد در حكمی و بنا بر پيشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، هادی هادی نسب را به  سمت ياد شده منصوب كرد. وی پيش از اين در حوزه های اتباع و مهاجرين، ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداری و مالی استانداری يزد تجربه مديريت داشته است.
استاندار یزد همچنین محمد حسين امامی را به عنوان مديركل امنيتی و انتظامی استانداری يزد منصوب كرد.  محمد حسين امامی پيش از اين مديركل مديريت بحران استانداری را عهده دار بود.
میرمحمدی محمود شاكری شمسي را به عنوان مديركل دفتر امور شهری، روستايی و شوراهای استانداری يزد منصوب كرد. محمود شاكری شمسی پيش از اين، به عنوان فرماندار يزد مشغول به كار بود.
استاندار یزد مصطفی سالاری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان يزد منصوب كرد. مصطفی سالاری پيش از اين، مدير كل دفتر سياسی و انتخابات استانداری يزد بود.
وی حسين اسماعيلی را به سمت مديركل پدافند غير عامل منصوب کرد.  حسين اسماعيلی پيش از اين به عنوان فرماندار شهرستان اردكان مشغول به كار بود.
میرمحمدی همچنین هادی مقيمی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اردكان منصوب كرد. پيش از اين، مدير كل امور روستايی و شوراهای استانداری يزد را بر عهده داشت.