هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتخاب شهردار بافق به عنوان شهردار شایسته در حوزه گردشگری

انتخاب شهردار بافق به عنوان شهردار شایسته در حوزه گردشگری



معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: شهردار فعال بافق به عنوان شهردار شایسته تقدیر انتخاب شد.
سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری صبح روز گذشته در سالن همایش های صدا و سیما با حضور شخص ریاست جمهوری برگزار شد اظهار کرد: در این برنامه از فعالان حوزه گردشگری تجلیل بعمل آمد.
وی افزود: ریاست جمهوری اقدامات اخیر در حوزه گردشگری را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و رشد وتوسعه گردشگری را یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید دانست.
فاطمی با بیان اینکه شهردار بافق موفق شد عنوان دومین شهردار برتر کشور را به خود اختصاص دهد خاطر نشان کرد: در این مراسم استان یزد، برترین رویداد گردشگری ایران را به خود اختصاص داد و از مرجان میراللهی از تفت در بخش مدیریت رویدادهای گردشگری و سید علی نوروززاده شهردار بافق بعد از شهردار تبریز به عنوان شهردار شایسته تقدیر تجلیل شد.
وی تصریح کرد: میزان مشارکت در ایجاد زیر ساخت گردشگری عمومی ،توجه به سیما و مبلمان شهری جهت جذب گردشگر، برگزاری رویدادها و جشنواره های شهری در زمینه فرهنگ سازی و ترویج گردشگری، توجه به ایجاد فضای تفریحی از قبیل پارک و سرگرمی، ساخت و احداث مجسمه وحشی بافقی،همکاری و مشارکت با سازمان میراث فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های گردشگری، حضور پررنگ بافق در نمایشگاه های مختلف گردشگری و صنایع دستی کشور و خارج کشور، توزیع فیلم، بروشور تبلیغاتی و از همه مهمتر برگزاری جشنواره تابستانه بافق و برگزاری سمپوزیوم مجسمه های شنی از شاخصه های انتخاب شهردار بافق بود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد انتخاب نوروززاده را به عنوان شهردار نمونه کشوری یکی از افتخارات استان یزد بیان کرد.
وی عدم حضور شهردار بافق در این مراسم را به دلیل بی اطلاعی استان از این انتخاب عنوان و افزود: حتی استان تا روز قبل ازبرگزاری مراسم از این انتخاب بی اطلاع بود.
فاطمی با بیان اینکه قطعا با حضور مقامات کشوری در استان از برترین های حوزه گردشگری استان تجلیل می شود یادآور شد: همچنین در این مراسم از «اسما حسینی » مدیریت کمپ گردشگری شن و شادن نیز تقدیر بعمل خواهد آمد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد ضمن تقدیر از نگاه مثبت فرماندار در حوزه گردشگری ،اعضای شورای اسلامی شهر بافق و حضور فعال خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بازتاب و پوشش خبری عملکرد شهرداری در خبرگزاری ها و سایت ها یکی دیگر از عواملی بود که در این راه بافق را یاری رساند.