هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتخاب زندگی یا مرگ(قسمت اول)

انتخاب زندگی یا مرگ(قسمت اول)



عباس ابراهیمی خوسفی|
خوشحالم که به عنوان فردی که قریب به 11 سال است به لطف خدا و دعای تک تک دوستان توانسته ام بر بیماری سرطان غلبه کنم هر چند گاهی اوقات عدم رعایت آنچه آموخته ام همراه با تنبلی و تن پروری باعث می شود دوباره با درد و رنج زندگی کنم اما بی انصافی بود راهی که یافته ام در اختیار همشهریان و دوستان خصوصا کسانی که مانند خودم گه گاهی از این بیماری رنج می برند نگذارم باشد که مرا از دعای خیر خود فراموش نکنید
یادتان باشد این مطالب به صورت سلسله وار دارد هر هفته با ما باشید
بررسی طیف مختلف افراد مبتلا به سرطان در جهان نشان می‌دهد که سرطان با سبک زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد. 
علت بیماری، مسمومیت بدن و بیرون رفتن بدن از تعادل خویش می باشد، وقتی میزان دریافت سموم از غذا، محیط و سایر عوامل ادراکی و دریافتی انسان بیش از میزان خروج و دفع آن از بدن باشد، بالانس و تعادل بدن به هم خورده و سموم درجاهایی غیر متعارف از بدن خودش را به اشکال مختلفی از جمله کیست و تومورذخیره نموده و نشان میدهد.
سرطان شدیدترین نوع مسمومیت بدن است و نیازمند پاکسازی قوی میباشد. سرطان فقط متعلق به یک عضو نبوده و کل بدن را درگیر می کند. کلیه روش های شیمیایی موجود با در نظر نگرفتن ریشه و علت حقیقی سرطان، فقط سعی در از بین بردن علایم بیماری یا غده های سرطانی با دارو، جراحی، شیمی درمانی و پرتو درمانی دارند. حال اینکه سموم دارو و شیمی درمانی خود مزید بر علت بوده نه تنها سلولهای سرطانی بلکه سیستم دفاعی بدن را نیز نابود می کند.
طب طبیعی با نگاهی متفاوت به سرطان و با تاکید بر تغییر سبک زندگی بیمار وایجاد شرایط طبیعی برای زندگی اش، بدن را به حالت تعادل درآورده و این امکان را بوجود می آورد تا نیروی خوددرمانی بدن فعال شده، فرصت بیرون راندن سموم را بدست آورده و بیماری را بطور طبیعی و توسط سیستم دفاعی تقویت شده خود بدن از بین ببرد. بدن خود بیماری را که بهترین روش پاکسازی و سم زدایی از سموم است بوجود می آورد و خود نیز آنرا درمان می کند. زمانی که پاکسازی بطور کامل صورت گرفت علایم بیماری نیز از بین خواهد رفت.
شرط اولیه برای شروع خوددرمانی بدن، متوقف ساختن ورود سموم و ایجاد تعادل در جسم و روح انسان می باشد و این تعادل نیازمند شرایطی از جمله؛ تغذیه طبیعی، نورخورشید، آب خالص، دوری از استرس، ورزش، روزه برای استراحت اندامهای گوارشی،مثبت اندیشی و استفاده از هوای سالم می باشد. تغذیه طبیعی یکی از مهمترین اصول طب طبیعی یا خودرمانی بدن بوده، شامل غذاهای زنده و سالم گیاهی به شکل خام و طبیعی خودشان که در طبیعت موجودند و بدون هیچگونه تغییر و تحول می باشد. هر گونه حرارت گیاه نه تنها ویتامین های آن، بلکه همه آنزیم ها و مواد حیاتی آن را نابود کرده و روح نباتی اش را از آن می گیرد و از آن تفاله ای می سازد که قادر به تغذیه ارگانهای اصلی بدن نبوده، نارسایی و عدم تعادل در کار غدد حیاتی بدن بوجود می آید.
برداشتی از کتاب خود درمانی سرطان
  خانم دکتر زرین آذر