هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

انتخاباتی عظیم در راه هست

انتخاباتی عظیم در راه هست



انتخاباتی عظیم در راه هست؛ مرد و زن، پیر و جوان آماده اند تا یک بار دیگر بر اصل دموکراسی نظام جمهوری اسلامی صحه بگذارند. در هر کوچه و برزنی این شعار هست" کاندیدای اصلح" نامزدی که شایسته گی آن از همه بیشتر باشد؛ چرا که این عرصه، میدان تقابل نیست! میدان خدمت است؛ خدمت برای مناطقی که متاسفانه در این 37 ساله دیده نشده اند و یا کمتر به چشم دولتمردان آمده است. 
شهرهای بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز؛ از جمله شهرهایی هستند با وجود آن که مردمان زحمتکشی دارند؛ اما از رفاه اجتماعی کاملی برخوردار نیستند. در این مناطق نبود پزشک متخصص هنوز حرف اول را می زند. ضعف در راههای مواصلاتی هنوز معضل این شهرها است. بیکاری هنوز مشکل آفرین شده است. طرح های بدون بودجه و یا در انتظار اعتبار؛ اینها هم معضلاتی است که یک نماینده ایی که دارای تخصص و تعهد است باید برنامه ریزی کند. هر چند که کار نماینده این نیست؛ ولی بی راه هم نیست؛ چرا که برخی از مشکلات و معضلات این مناطق از چشم ناظران و مدیران دولتی غافل مانده و تنها کسی که می تواند بینا و فریادرس این کمبودها باشد همین نماینده است. بی جهت نیست که حضرت امام(ره) بزرگ معمار انقلاب اسلامی، مجلس را در راس امور دانستند. 
هفتم اسفندماه نمودی دیگر در راه است؛ انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری! کسانی که می توانند در تعیین بالاترین مقام حکومت نظر دهند؛ همانگونه که بعد از ارتحال حضرت امام دیدیم که خبرگان ملت به شورا نشستند و اداره جمهوری اسلامی را به بزرگی لایق و شایسته از جنس مردم سپردند. این همان تکلیفی است که بر دوش خبرگان رهبری است. 
نگاه به هفتم اسفند مهم است از برای این که حماسه بزرگ در راه است. حماسه به بلندای ملتی که برای انقلاب خود ارزش قایل است. ارزشی به پهنه ابدیت!  
محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی
صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول