هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

امیدواریم دولتمردان خواسته‌های مردم بافق را جامه عمل بپوشانند

امیدواریم دولتمردان خواسته‌های مردم بافق را جامه عمل بپوشانند


امام جمعه بافق:

امام جمعه بافق گفت: هفته گذشته در بافق با چالش هایی رو به رو بودیم اما در آخرین جلسه مسئولان، خواسته مردم بافق نوشته و در صورتجلسه ای تنظیم شد که امیدواریم دولتمردان این خواسته ها را جامه عمل بپوشانند.
به گزارش خبرنگار بافق نیوز، حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه بافق با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علیه السلام، ضمن تبریک حلول این روز با برکت، گفت: یکی از القاب هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت «رضا» است. این اسم و مشتقات آن 13 مرتبه در کلام ا... مجید به کار رفته است.
امام جمعه بافق کلمه رضایت را در 3 بعد بررسی کردوبه رضایت مذموم ،خنثی وممدوح پرداخت  و افزود: در یکی از آیات قرآن، افرادی در عرصه قیامت سعادتمند معرفی شدند که خداوند در دنیا از آن ها راضی باشد و آن ها نیز از پروردگار خود رضایت داشته باشند.
وی در ادامه شهریور را ماهی عنوان کرد که قبل و پس از انقلاب چهره های ارزشمندی در آن از دست رفته اند و گفت: سالروز شهادت دولتمردان، مرحوم آیت ا... قدوسی و مرحوم آیت ا... مدنی که همه به دست منافقین کوردل به فیض شهادت نائل آمدند در این ماه قرار دارد.
سلیمانی اضافه کرد: جمعه سیاه و سالروز رحلت مرحوم آیت ا... طالقانی نیز در این ماه در تاریخ ثبت و ضبط شده است.
وی به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری و 15 توصیه ایشان  اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب ضمن تائید گزارشات ریاست محترم جمهوری، فتنه گران را خط قرمز اعلام نمودند که نبایست در مجموعه دولت رسوخ پیدا کنند.
این روحانی همچنین به دیدار اخیر خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد وتوصیه ایشان،مبنی بر انتقاد سازند ه از دولت تا جایی که منجر به اختلاف نشود وتاکیدایشان  بر 3 اصل مهم :علم ،اقتصاد ،اقتدار از پایه های تمدن اسلامی را یادآور شد.
و ی در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: هفته گذشته در بافق با چالش هایی رو به رو بودیم اما اکنون کارگران بازداشت شده به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.
خطیب جمعه بافق ادامه داد: در آخرین جلسه 8ساعته ، خواسته ما که احقاق حق مردم بود نوشته و در صورتجلسه ای تنظیم شد. البته بنده آخرین فردی بودم که پس ازگنجانده شدن خواسته ها و بعد  10الی 12ساعت  آن را امضاء کردم و نوشتم که به احترام امضاء دیگر آقایان این عمل را انجام دادم.
وی بیان کرد: امیدواریم انشاا... دولتمردان این خواسته هایی که در صورتجلسه آمده است را جامه عمل بپوشانند.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطاب به رسانه های معاند بیگانه وبعضی سایت های داخلی وحتی شهرستانی  تصریح کرد: ما اگر قبل از انقلاب هم زندان را تجربه کردیم برای این بوده که حکومت مان اسلامی باشد. ما حاضریم جانمان را فدای رهبری و نظام کنیم و هیچ گاه مقابل اصل 44 نایستادیم.
وی همچنین  از صبر وبردباری خانواده های زندانیان واز عدم ایجاد مسئله وفضا برای رسانه های معاند وصف بندی با آنها  تشکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن بدانند که ما موجی نیستیم که آرام بگیریم و در کنار نظام و انقلاب ایستاده ایم و از آن ها یک ذره کوتاه نمی آییم.
امام جمعه بافق در پایان به حضور کاروان حج شهرستان در محل اقامه نمازجمعه اشاره کرد و ضمن گرامیداشت هفته حج، خطاب به آنها گفت: پس از سال ها انتظار توفیق شده که اینک به مکه مشرف شوید. سعی کنید قبل از عزیمت حلالیت بطلبید و در آن سرزمین نورانی تا می توانید معنویت کسب کنید.
از حاشیه های نماز جمعه این هفته تکبیر  وحمایت مردم نمازگزار شهرستان بافق از امام جمعه محترم وتکبیرهای پیاپی در دفاع از نظام، انقلاب و رهبری بود.