هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

امیدواریم تأمین نیروی لازم و اعتبارات برای انجام فعالیت صورت گیرد!

امیدواریم تأمین نیروی لازم و اعتبارات برای انجام فعالیت صورت گیرد!


بهشتی مدیر مالی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سفر به شهرستان بافق با توجه به پتانسیل های شهرستان عنوان نمود:

به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر،روز سه شنبه 8 مهرماه با حضور بهشتی مدیر مالی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و محمد علی طالعی معاون فرماندار از مرمت و بهسازی میدان خان بافق بهره برداری شد .

بهشتی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان بافق به اداره گفت: در راستای ارتقاء نمایندگی به اداره یک سری شرایط باید وجود داشته باشد که ظرفیت اداره شدن مهیا شود؛ صنایع دستی به چند رشته تبدیل و چند صنعتگر در شهرستان وجود داشته باشد. شرایط شهرستان بافق را به صورت مستند به تهران ارسال نمودیم تا جواب نهایی را دریافت نماییم.

وی افزود: بافق با توجه به شرایط گردشگری، اماکن تاریخی با ارزش و بحث صنایع دستی پتانسیل های خوبی دارد. امیدواریم همکاری شود و نیروی لازم در اختیار این اداره گذاشته شود و اعتباراتی که با فرمانداری هست تأمین شود تا بتوان فعالیت انجام داد.

بهشتی همچنین در خصوص اعتبارات اختصاص داده شده برای مرمت آثار تاریخی گفت: مهندس عباسی رییس اداره میراث فرهنگی بافق گفته است اعتبارات خوبی در این زمینه مخصوصاً برای حمام کاکامیر پیش بینی شده است.

وی در پایان هدف از سفر خود را به این شهرستان گرامیداشت هفته گردشگری دانست و گفت: بهانه ای شد به مردم و مسئولین کارهای انجام شده را گزارش دهیم.