هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

امیدواریم به زودی کار دو بانده شدن جاده بهاباد به بافق شروع شود

امیدواریم به زودی کار دو بانده شدن جاده بهاباد به بافق شروع شود


نماینده مردم بهاباد در مجلس:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم شهرستان‌های بهاباد، بافق، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان بهاباد خبر‌های خوشی در زمینه‌های اشتغال، سرمایه‌گذاری و راه بهاباد به بافق و احداث کارخانه گندله سازی داشت.
زارع زاده در جمع مردم بهاباد اظهار کرد: علیرغم پیگیری‌هائی که در ارتباط با شروع کار ساخت کارخانه گندله سازی صورت گرفته امیدواریم این کار در آینده‌ای نزدیک اجرائی شود.
وی تصریح کرد‌: ما در این زمینه دو پیشنهاد ارائه دادیم که یکی از پیشنهادها این بود که کلنگ احداث کارخانه را خود معدن چادرملو بزند و کار را شروع بکند و دیگری اینکه معدن خوراک کارخانه گندله سازی بهاباد را تامین کند.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان افزود: اگر چادرملو مبلغی را به شهرستان در زمینه سرمایه گذاری بنگاه‌های کوچک کمک کند تحول خوبی در این راستا رخ می‌دهد.
زارع زاده بیان کرد: از پایلوت طرح در شهرستان بازدید کردیم، این طرح بسیار خوبی است و امیدواریم که سایر شهرستان‌های استان بتوانند از این طرح استفاده کنند.
نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابی کشور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این سفر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت‌: کار گاز رسانی به شهرستان بافق اجرائی شده این کار خیلی به سرعت در حال انجام است که انشاا... 7 الی 8 روز دیگر تعیین تکلیف می‌شود.
زارع زاده در ارتباط با جاده بهاباد به بافق اظهار کرد: جاده بهاباد به بافق یکی از جاده‌های بسیار حادثه خیز و خطرناک می‌باشد که تصادفات زیادی را در این جاده شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: جاده بهاباد به بافق از خود بهاباد تا پرک که 25 کیلومتر مسافت دارد جاده‌ای کم عرض و خطرناک است که کار مطالعه دو بانده شدن این جاده شروع شده و امیدواریم با پشتوانه معدن چادر‌ملو که حدود 10 کیلومتر از احداث این دوباند را تا پرک قبول دار شده 
نماینده مردم بهاباد، خاتم، ابرکوه، بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما‌بقی این جاده که 15 کیلومتر است از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان در دست اقدام می‌باشد که همزمان با کار چادرملو این طرح نیز اجرائی شود با احداث این جاده امیدواریم دیگر شاهد تصادفات نباشیم.