هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

امیدواریم از سرمایه های بافق چیزی عاید بافق شود

امیدواریم از سرمایه های بافق چیزی عاید بافق شود



نشست مشترک نمایندگان فرمانداری ها و اداره ورزش و جوانان استان یزد دوشنبه هفته گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور معاون فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان بافق و مشاور فرماندار در امور بانوان  برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، در ابتدای این نشست طالعی ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: شهرستان بافق بر سر پنج راه ریلی کشور واقع شده و یکی از دو شهر کشور هست که دارای دو ایستگاه راه آهن می باشد.
وی افزود: معادن بسیار غنی در این شهرستان وجود دارد و شنیده ام اگر بر روی جاده هایی که آسفالت گردیده حفاری صورت بگیرد معادنی کشف خواهد شد، امیدواریم از این سرمایه ها چیزی عاید بافق شود گرچه مدت کمی هست که این اتفاق در حال رخ دادن است.
 طالعی عنوان نمود: نخل های خرما بعد از آغاز دوره اصلاحات، اصلاح گردید. مرکز تحقیقات ماهیان آب شوری و شیلات  نیز در بافق وجود دارد.
وی افزود: بحث های اشتغال، ازدواج و مواد مخدر که در صورتجلسات ساماندهی جوانان ذکر می شود نیاز به هزینه دارد و با دستورالعمل های صورتجلسه و با پند و نصیحت حل نخواهد شد. باید سرمایه گذاری کرد. در بافق با راه اندازی صنایع جوار معدنی امیدوارم بیکاری جوانان تا حدودی رفع گردد.
در ادامه دهقان مسئول ستاد ساماندهی جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت:لازمه نشست گفتگوی جوانان، برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد می باشد. یکی از مهمترین دلایل این نشست نیز شناسایی پتانسیل ها و نقاط مثبت در هر شهرستان می باشد.