هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آمریکایی ها به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند

آمریکایی ها به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند


فرمانده سپاه الغدیر در سپاه ناحیه بافق:

جلسه گفتمان رهبری با سخنرانی سردار فتوحی مورخ 26/11/1394 در سالن شهید قدوسی واقع در ناحیه سپاه بافق برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ناحیه بسیج بافق ؛ این جلسه ساعت 19 در سالن شهید قدوسی با تلاوت آیات قرآن کریم توسط برادر بسیجی رنجبر و پخش سرود ملی مقدس جمهوری اسلامی ایران  آغاز شد .
سردار فتوحی  که با وظیفه تبیین شفاف سازی بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در تاریخ 19  دی 1394 به شهرستان بافق آمده بود ، مردم را به تنها نگذاشتن رهبری و انقلاب را در این مقطع حساس و حیاتی دعوت کرد.
وی ابتدا محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری در قالب ده محور با کلیت موضوع حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی ، انتخابات ، اهمیت مجلس خبرگان و احساس خطر از جانب غرب بیان کرد.فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اثتناد به سخنان مقام معظم رهبری آمریکا را در طمع تحول این انتخابات دانست ، تحولی که برخلاف نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. در ادامه خاطرنشان کرد راه حل اطمینان بخش و موثر ، اطمینان به فهرست یا افراد معرفی شده توسط معتمدین انقلابی و متدین که دنبال حرف آمریکایی ها و غربی ها نیستند می باشد .
وی در ادامه گفت اهمیت مجلس خبرگان بسیار زیاد است ، او رهبر را انتخاب خواهد کرد که کلید حرکت انقلاب در دست اوست ، این خیلی اهمیت دارد ، این کار کوچکی نیست. اذا بابد تحقیق کرد و باید اعتماد پیدا کرد ؛ پس بنا براین اصل انتخابات و شرکت در انتخابات به عنوان یک اصل ، یک مسئله است ، مسئله انتخاب اصلح یا صالح هم یک مسئله است که این هم باید مورد توجه قرار گیرد .
او در آخر مردم را از نقشه های پلید آمریکا مطلع ساخت و حضار را به هوشیاری در امر انتخابات دعوت کرد.