هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آقای وزیرعنایت ویژه ای به بافق داشته باشید

آقای وزیرعنایت ویژه ای به بافق داشته باشید



به گزارش هفته نامه افق کویر، در نشست اداری که ظهر روز دوشنبه 17 اسفند با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، استان و کشوری در محل سالن اجتماعات فرمانداری بافق برگزار شد، فرمانداربافق ضمن قدردانی از حضور پرشور و ۹۵ درصدی مردم بافق در دهمین دوره انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت: مردم دارالشجاعه؛ یعنی بافق همگام و همراه با مردم کشور ایران در انتخابات حضوری پرشور داشتند که لازم و ضروری است از تک تک آحاد مردم تشکر شود.
وی با اشاره به دومین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به وی گفت: از جنابعالی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صاحب ۷۱/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی –بافق و نماینده ویژه ریاست جمهوری درخواست می شود کمافی السابق توجه و عنایت ویژه ای به شهرستان محروم بافق داشته باشید.
طلایی مقدم تصریح کرد: چنانچه واقف هستید بافق شهری معدنی است. اخیراً کارهایی درخصوص توسعه صنایع جوار ریلی، میراث فرهنگی، پرورش آبزیان آب شور و توریسم سلامت شروع شده است که در افق ۱۴۰۴، سند چشم اندازشهرستان پیامدهای بسیار خوبی برای شهرستان دارد.
فرماندار بافق عنوان کرد: بعد از واگذاری ۷۱/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن به صندوق بازنشستگی فولاد، درخواستی از سوی مجموعه مسئولین شهرستان، استان و مردم انجام شد.
وی افزود: درخواست مبنی بر دولتی ماندن ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن تا زمان بهره برداری از طرح های صنایع جوار معدنی بود؛ امیدوارم با یاری مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین سنگ آهن بافق این طرح ها به بهره برداری برسد.
وی با بیان این که یکی دیگر از نگرانی ها موضوع تأمین خوراک برای واحدهای معدنی در شهرستان است، تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی در بخش خصوصی "بافق کسری" و شرکت سنگ آهن، مجموعه فولاد بافق برای راه اندازی فولاد ۱ میلیون تنی انجام شده است و ادامه و حیات این طرح ها مستلزم تأمین خوراک است؛ می طلبد برای برطرف شدن این نگرانی کمک و مساعدت لازم را داشته باشید.
سید مهدی طلایی مقدم خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شما به عنوان یک شهروند بافقی درخواست داریم تا مردم را یاری کنید.