هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق



به مناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نماز عبادی ، سیاسی این هفته شهرستان بافق در مسجد ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی ، اقامه شد.
امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:زمانیکه نخبگان جامعه از وحدت وانسجام اجتماعی برخوردار نباشند باعث گسست وشکاف می شود و این شکاف باعث نفوذ دشمن در کشورمی شود.
حجت الاسلام حقیقت با اشاره به روز۲۷ آذرسالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه ودانشگاه اظهار داشت: احیای تمدن اسلامی؛گسترش مرزهای دانش،سیطره اخلاق دینی برفضاهای علمی ودانشگاهی، بومی سازی علوم، ایجاد دانشگاه هایی صد درصد اسلامی ازاهداف وحدت بین حوزه ودانشگاه است. وی به ضرورت این وحدت تاکید کرد و بیان داشت:اگر وحدت بین این قشر وجود نداشته باشد آثار زیان باری را برای جامعه ما به دنبال خواهد داشت ومحلی برای نفوذ دشمن به کشور می شود.
حجت الاسلام حقیقت درادامه به کشتارشیعیان مظلوم نیجریه اشاره کرد وضمن محکوم کردن این اقدام گفت:کشورنیجریه حدود۱۷۰میلیون جمعیت دارد و نزدیک به۶۰درصد آنها مسلمان هستند و۷درصد ازاین مسلمانان شیعه۱۲امامی هستند که خیلی از انها به برکت رهبرشان شیخ زکزاکی شیعه۱۲ امامی شدند.
وی ادامه داد:شیخ زکزاکی ازمحبان امام راحل ومقام معظم رهبری است ودلباخته انقلاب است و در کشورشان به شیعیان خمینییون معروفند واین مسلمانان به حمایت کشورهای اسلامی احتیاج دارند.
در پایان مراسم نماز جمعه، نمازگزارن با تجمع در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه،  به حمایت از شیعیان بی دفاع و مظلوم نیجریه شعار داده  و انزجار خود را با شعارهای (مرگ بر آمریکا، مرگ بر دولت نیجریه، مرگ بر آل سعود) نشان دادند.