هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

افق کویر توانسته است واقعیت های جامعه را بدون ترس و واهمه از گروه یا حزب خاصی انعکاس نماید

افق کویر توانسته است واقعیت های جامعه را بدون ترس و واهمه از گروه یا حزب خاصی انعکاس نماید


مدیریت حوزه علمیه الزهراء(س) شهرستان بافق عنوان نمود:

مدیریت حوزه علمیه الزهراء(س) شهرستان بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر درخصوص کارنامه افق کویر طی مدت فعالیت این هفته نامه به لحاظ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی گفت: خوشبختانه هفته نامه وزین افق کویر نه تنها در بعد فرهنگی و سیاسی گزارشات مستند و مستدل که همگی از واقعیت های جامعه بوده انعکاس و ارائه داده در بعد اجتماعی، صنعت و معدن، اقتصادی، ورزشی، تازه های خبر، حوادث هم همیشه حرف های تازه ای برای گفتن داشته است و صاحب ایده و نظر می باشد، توانسته به دور از تعصب و جانبداری با حق‌گرایی و حاکم کردن منطق و عقل تمامی واقعیت های شهر و جامعه را بدون ترس و واهمه از گروه یا حزب خاصی انعکاس نماید.
مریم دست افشان در پاسخ به این پرسش که این هفته نامه چه مقدار توانسته نیازهای مخاطبان را پاسخ دهد؟ افزود: با عنایت به این که هفته نامه منحصر به یک موضوع خاصی نبوده و توانسته پاسخگوی سلائق مختلف مخاطبان اعم از افردا علاقمند در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و.... باشد و جالب اینکه با نامگذاری بخشی به نام گوناگون دامنه و قلمرو مطالب خود را بسط و گسترش به تمامی ابعاد، زمینه ها و مطالب نموده که این حود امتیاز بزرگی نسبت به سایر مجلات و روزنامه نموده؛ چرا که می تواند جوابگوی تمامی اقشار با سلائق متفاوت اعم از کودک، نوجوان، جوان، زن، مرد، تحصیلکرده، عام و... باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهاد شما برای هرچه بهتر شدن هفته نامه چیست؟ عنوان نمود: بهتر است در کنار مطالب مطرح شده، عوامل موفقیت و آثار آن ها، مطالب و گروه ها کما فی السابق مخاطب داشته باشد و سلیقه ای عمل ننماید.


اکرم عباسی