هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

افزایش 20 درصدی بازدید مهمانان نوروزی از بافق

افزایش 20 درصدی بازدید مهمانان نوروزی از بافق



راضيه بيكي| به گزارش هفته نامه افق کوير؛ اولين جلسه شوراي اداري در سال 94 با حضور حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد جواد سليماني امام جمعه، سيد مهدي طلايي مقدم فرماندار، محمد رضا فتاحي بخشدار مرکزي، محمد جواد عسکري مدير عامل و مديران ادارات شهرستان بافق سه شنبه هفته گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار در ابتداي اين جلسه گفت: با توجه به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري به نام دولت و ملت همدلي و همزباني، خواستار وحدت و همراهي تمامي مسئولين شهر در راستاي خدمت به مردم شد.

فرماندار افزود: همدلي و همراهي مسئولين دستگاههاي اجرايي در سال گذشته باعث شد تا اقدامات و توسعه خوبي را شاهد باشيم. وي ابراز اميدواري کرد با توجه به مزين شدن نام همدلي و همزباني در سال جديد گامهاي ارزنده اي براي شهرستان برداشته شود.

سيدمهدي طلايي مقدم با اشاره به آمار مسافرين و گردشگران از مناطق گردشگري بافق در ايام تعطيلات نوروز گفت: با توجه به کاهش 23 درصدي آمار بازديد در مناطق ديگر کشور خوشبختانه در بافق شاهد 20 درصد افزايش از بازديد مهمانان نوروز بوديم. فرماندار در ادامه عنوان کرد: رزمابش گردان هاي بيت المقدس و برگزاري رالي جانبازان را در اواخر هفته در پيش رو داريم؛ اميدوارم همکاري و همدلي بين ادارات و ارگان هاي مختلف در هر چه بهتر برگزار شدن اين دو رويداد کمک کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد جواد سليماني امام جمعه شهرستان از زحمات و تلاش هاي مسئولان در سال 93 تقدير نمود و افزود: نظام جمهوري اسلامي يک نظام مردمي است و مسئولان با همدلي و عمل به دستورات مقام معظم رهبري و توجه به نامگذاري سال جديد در راستاي حل مشکلات گام بردارند.

سرهنگ رضا جمالي فرمانده ناحيه مقاموت سپاه به برگزاري رزمايش رهروان فاطمي اشاره نمود و افزود: رزمايش رهروان فاطمي، مدافعان مکتب علوي با حضور گردان هاي بيت المقدس روزهاي 3و 4 ارديبهشت در اردوگاه قدس برگزار مي گردد.

فرمانده سپاه بيان کرد: برنامه هاي دفاع از کوي و برزن و امداد رساني و بالا بردن توان رزمي و نظامي نيروها از اهداف اين رزمايش است.

در ادامه محمدرضا دهقانزاده رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: يازدهمين دوره مسابقات رالي جانبازان و فرزندان شهيد و ايثارگر استان يزد روز جمعه 4 ارديبهشت به ميزباني بافق برگزار مي شود.

وي گفت: مسابقات رالي با حضور 850 نفر از جانبازان و فرزندان شاهد با 130 دستگاه خودرو سواري از گلزار شهداي خلدبرين يزد آغاز و با عطر افشاني گلزار شهداي بافق در آستان مقدس اممازاده عبدا.. به پايان مي رسد.

دهقانزاده بيان کرد: اين دوره از مسابقات به مناسبت 15 ارديبهشت سالروز شکست آمريکا در صحراي طبس و سالروز سردار شهيد منتظر قائم و 4 هزار شهيد استان يزد برگزار خواهد شد.