هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

افزایش راندمان کاربا ایجاد روحیه نشاط در کارگران

افزایش راندمان کاربا ایجاد روحیه نشاط در کارگران



نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قشر کارگر و فراهم کردن فضای شاد و با طراوت برای آنها باعث ایجاد دلگرمی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق ، محمد رضا صباغیان در آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر که با حضور شهردار، فرماندار، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، مدیر عامل شرکت سنگ آهنگ آهن، اعضای شورای اسلامی شهر بافق و کارگران شهرداری بافق در محل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد افزود: خدمات کارگران شهرداری در سطح شهر آشکار و محسوس است اما خودشان گمنام و بی منت هستند و شهروندان حاصل تلاش شبانه روزی آنها را به خوبی احساس می کنند.
نماینده بافق ، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، از شهرداری و برگزار کنندگان این مراسم شادی بخش تشکر نمود و بر ضرورت ایجاد تشکل صنفی کارگری تاکید کرد و گفت: این تشکل می تواند پشتوانه کارگر باشد و حقوق مادی و معنوی آنها را پیگیری و تامین کند.
وی از کارگران خواست تا هنگامی که ایجاد تشکل صنفی ایجاد می شود برای خود نمایندگانی انتخاب کنند تا پیگیر خواسته های صنفی آنها باشند.
صباغیان تلاش و جدیت مجموعه کارکنان شهرداری را خوب توصیف کرد و گفت: تحولی چشمگیر از لحاظ مبلمان شهری، توسعه عمرانی و زیبا سازی سیمای شهری انجام شده که بر هیچکس پوشیده نیست.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مطرح شدن طرح جامع مدیریت شهری در کمیسیون شورا و مجلس عنوان کرد:تصویب این طرح در رسیدن به جایگاه مدیریت شهری و شهرداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان کمک شایانی می کند.
وی با بیان این که با تصویب طرح جامع مدیریت شهری ۲۴ نهاد زیر مجموعه شهرداری قرار می گیرند خاطر نشان کرد: این امر خود بخود باعث ارتقا شهرداری و نیروهای آن می شود.
شهردار بافق هم در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و نکو داشت روز کارگر و روز معلم ، سالگرد پیروزی آقای صباغیان برای ورود به بهارستان را به فال نیک گرفت و گفت: جای دارد در این ایام از زحمات قشر زحمت کش و پرتلاش شهرداری تشکر کنم و به آنها خدا قوت بگویم.
سید علی نوروززاده افزود: هدف شهرداری همواره فراهم کردن زمینه رفاه حال کارکنان و خانواده های آنهاست و به همین منظور برنامه های ورزشی، سانس های شنا،تشویق فرزندان دانش آموز و دانشجوی کارگران و اردوها وسفر های زیارتی و سیاحتی برای آنها در نظر گرفته شده که اجرا می شود.
در پایان این آئین 2 نفر از کارگران مسائل و مشکلات کارگری را درحوزه های پیمانکاری مطرح کردند که نماینده مردم در مجلس قول مساعدت و پیگیری داد.
همچنین در پایان این مراسم هدایایی به رسم یاد بود به همه کارگران شهرداری اهدا شد