هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

افتتاح ۸۵ طرح در هفته دولت

افتتاح ۸۵ طرح در هفته دولت


فرماندار بافق

 
 
اکرم عباسی -الهام نصیرزاده| محمد زاده رحمانی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای کارمند شهرستان اظهار داشت: هفته دولت و دهه فجر در کشور ایران اسلامی، برجسته است و مردم انتظار دارند بدانند دستاورد دولت در این مقاطع چه بوده است.
وی با بیان اینکه از دهه فجر تا هفته دولت ۸۵ طرح تکمیل شده است عنوان کرد: طرح ها توسط بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی آماده بهره برداری شده است.
زاده رحمانی با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی برای چهار طرح در هفته دولت بیان کرد: ساختمان اداری شرکت گاز، مرکز جامع سلامت شماره ٢ شهری زیر نظر شبکه بهداشت، کنار گذر جنوبی به طول ۱۷ کیلومتر و پیست اسب سواری از جمله طرح هایی است که ساخت و ساز آن با سرعت پیش خواهد رفت.
وی همچنین با اشاره به افتتاح ۷ طرح در حوزه ورزش و جوانان گفت: اعتبار این طرح ها ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است که تعدادی از آن روز پنج شنبه با حضور استاندار به بهره برداری می رسد و تعدادی از آن نیز با حضور وزیر یا یکی معاونین وزیر ورزش و جوانان در ماه آینده افتتاح می شود.
زاده رحمانی اشاره ای نیز به افتتاح چهار طرح در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان عنوان کرد: دو طرح آن با حضور مقام عالی وزارت در هفته های آتی افتتاح و دو طرح دیگر نیز توسط استاندار به بهره برداری می رسد.
فرماندار بافق همچنین از کلنگ زنی ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ خبر داد و تصریح کرد: در حوزه راه آهن نیز ۲ طرح با مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان (نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی ایستگاه مبارکه و بهسازی ساختمان اداری بافق) مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه در حوزه مخابرات نیز ۹ طرح با اعتبار ۸۹۲ میلیون تومان افتتاح می شود خاطر نشان کرد : دو طرح در حوزه میراث فرهنگی افتتاح با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان و دو طرح نیز کلنگ زنی آن انجام می شود.
فرماندار بافق افزود: در حوزه راه و شهرسازی ۶ کیلومتر از محور بافق -یزدزیربار ترافیکی می رود و محورهای روستایی همسک به طول ۷ کیلومتر، جوزی ۳ کیلومتر، راه دسترسی آبادیهای حومه شهر شامل نخلکاران، فردوس، انصار، باهنر به طول ۱۶کیلومتر که جمع اعتبارات این حوزه نیز ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
زاده رحمانی با اشاره به مزیت اجرای چیپسیل از لحاظ سرعت و سهولت کار در محور قدیم یزد -بافق عنوان کرد: این طرح به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان انجام شده است.
فرماندار بافق همچنین از هزینه کرد ۱ میلیارد و صد میلیون تومان در حوزه آب شرب روستایی خبر داد و یادآور شد: با افتتاح خط دوم مجتمع کوشک و گزستان ۱۷ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.
وی اشاره ای نیز به طرح های حوزه شهرداری داشت و خاطر نشان کرد: ۵ طرح شامل پارک بانوان، زمین چمن خیابان مهدیه و چند طرح عمرانی و فرهنگی حوزه شهری نیز با اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری می رسند.
زاده رحمانی همچنین با بیان اینکه ۹ طرح در حوزه کارخانجات تعمیر لوکوموتیو با اعتبار ۸۳۲ میلیون تومان به بهره برداری می رسد عنوان کرد: به منظور ساخت ساختمان بخشداری نیز ۲۵۰میلیون تومان اختصاص یافته است.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح ۹طرح در بخش کشاورزی و ٢۵ طرح در حوزه دهیاری ها گفت: در مجموع این دو بخش سه میلیارد تومان هزینه شده است.