هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

افتتاح هفت طرح ورزشی در شهرستان بافق با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح هفت طرح ورزشی در شهرستان بافق با حضور وزیر ورزش و جوانان



مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح هفت طرح ورزشی در شهرستان بافق با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
نشست هم اندیشی رفع مسائل و مشکلات ورزش بافق با حضور صباغیان نماینده مردم مهریز ، بافق، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، زاده رحمانی فرماندار بافق، عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن ، نوروززاده شهردار، نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و مدیران صنعتی این شهرستان در دفتر کار فرماندار این شهر برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران شهرستان گفت: این نشست در راستای بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان بافق برگزار شد تا بتوانیم راهکاری برای هموار کردن مسیر توسعه زیرساخت ها و گسترش ورزش در شهرستان بافق داشته باشیم. .
شریعتی افزود: خوشبختانه در جلسه مقرر گردید در سال ۹۶ از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن اعتباری در حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای تخصیص به هیات های ورزشی در جهت اعزام تیم های ورزشی به مسابقات ، میزبانی رویدادهای ورزشی و برگزاری دوره های آموزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان داده شود تا با نظارت این اداره به هیات های فعال که دارای برنامه مدونی در طول سال داشته باشند اعطا شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث زیرساخت های ورزشی شهرستان تابحال کمکهای بسیار خوبی توسط شرکت سنگ آهن و همچنین دیگر شرکت های خصوصی شهرستان انجام گرفته است اظهار داشت: در این نشست تصمیم بران شد شهرداری نیز در جاهای مختلف شهر مکان هایی برای ارایه خدمات ورزشی در سطح محلات در نظر بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره افتتاح ۷ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان دکتر سطانی فر در شهرستان بافق خاطرنشان کرد: سالن ۱۲۰۰ نفره ، سایت تیراندازی باکمان ، سالن اختصاصی شمشیربازی ، سونا و جکوزی استخر لاله ، زمین چمن مصنوعی روستاهای مبارکه و شیطور و و زمین ساحلی روستای مبارکه که با مشارکت بخشداری مرکزی و دهیاری روستاها با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان کشور و استانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شریعتی در پایان گفت: مراحل زیرسازی ۷ هزار متر ورزشگاه تختی توسط شرکت سنگ آهن مرکزی انجام گرفته است و با مشارکت فرمانداری و شهرداری نیز در حال بتن ریزی این مجموعه هستیم.