هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اعزام کاروان راهیان نور شرکت به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام کاروان راهیان نور شرکت به مناطق عملیاتی جنوب


به همت پایگاه نبی اکرم (ص) ؛

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت ؛ نخستین کاروان خانوادگی راهیان نور پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در هشتمین روز از سال نو و در بهار طبیعت 95  به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.
این کاروان که متشکل از 40 نفر از بسیجیان پایگاه نبی اکرم (ص) و خانواده ها یشان بود، از میدان امامزاده عبدا… بافق با بدرقه جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص)  به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
جانشین فرمانده پایگاه و مشاور امور ایثارگران در جمع بسیجیان  پایگاه نبی اکرم (ص) و خانواده هایشان  در حسینیه امامزاده عبدالله بافق ضمن تبریک سال جدید که بنا فرمایش مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و همچنین  مقارن با میلاد باسعادت فاطمه زهرا (س) گفت: پدیده مبارک راهیان نور از ره آورده های الهام بخش و منحصر بفرد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران است. طی دهه اخیر نشان داده است که به مثابه سرمایه ی بزرگ برای سازندگی نسلها و ایجاد آمادگی و هوشمندی و هوشیاری نسلهای برابر نقشه ها و ترفند های جبهه دشمن عمل کرده است.
مشاور امور ایثارگران گفت: راهیان نور فرصتی حساس و مهم برای روایت درست و دقیق و واقع بینانه حوادث و رخدادهای 8 سال دفاع مقدس می باشد.
وی همچنین امنیتی که در ایران اسلامی حاکم است را مدیون جانفشانیهای شهداء، رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: عزت،  اقتدار و سربلندی که در بین  کشورهای جهان  در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهداست.
جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) اظهار داشت: شما عزیزان که برای نخستین بار است از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنید این نکته را مد نظر داشته باشید که هر وجب از خاک این سرزمین آغشته به خون مطهر شهداست و چه سعادت بزرگی که تقارن آن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) است. عزیزان قدر این لحظات و سفر معنوی  را بدانید و ما را از دعای خیر خود فراموش نکنید.