هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اشتباهات رایج در انتخاب لباس برای کوچولوها!

اشتباهات رایج در انتخاب لباس برای کوچولوها!


اشتباهات رایج در انتخاب لباس برای کوچولوها!

هیچ‌کس حریف اشتیاق دختربچه‌‌ای که می‌خواهد شبیه پرنسس‌ها شود و به عروسی برود، نخواهد شد! برای او لباسی مشابه تصویر پیدا کنید که تور داشته باشد. فقط به خاطر داشته باشید لباس‌های پف‌دار یا توری برای دخترهایی که اضافه وزن دارند چندان ایده‌آل نیست. نکته مثبت این ست استفاده از یک تل ساده اما گلدار است که می‌تواند زیبایی بیشتری به چهره این خانم کوچولو بدهد. 
راستش هیچ‌چیز بهتر از این نیست که دختربچه‌ها با همان چهره معمولی خودشان توی جشن‌ها حاضر شوند و آرایشی نداشته باشند. استفاده از لوازم آرایشی حتی اگر یک رژلب ساده باشد، حالت طبیعی را از صورت بچه‌ها می‌گیرد.
دختربچه‌ها، عاشق لباس‌های چین‌دار هستند
 انگار یک ژن عجیب و غریبی روی کروموزوم ایکس همه دختر‌بچه‌ها ست که آنها را به طرح‌های چین‌دار علاقه‌مند می‌کند! شما هم از این طرح‌های چین‌دار برای دخترتان استفاده کنید. یقه، آستین یا دامن فرقی نمی‌کند. گل‌های دامن هم که دیگر تکمیل‌کننده کل ماجرای شادسازی بچه‌هاست! 
وقتی یقه لباس دخترها پف دارد یا جلوی لباس‌شان کار شده بهتر است یا موهای‌شان کوتاه باشد یا به جای اینکه دورشان ریخته شده باشد آنها را با کش یا گل سر برای‌شان بالا جمع کنید تا رسمیت و خانمانه بودن ظاهرشان بیشتر شود.
با یک نگاه سریع به کفش‌ها متوجه می‌شوید که هیچ چیز جذابی ندارند و راستش اصلا به این مجموعه نمی‌آیند. کفش‌هایی آبی، سفید یا حتی گلبهی می‌توانستند تکمیل‌کننده این ست باشند. اما این مدل نه!
قرار نیست پدر و پسر مثل هم بپوشند
این آقای جنتلمن یکی از اصلی‌ترین نکات فشن آقایان را رعایت کرده است؛ هماهنگی بسیار زیبا بین شلوار شیری و تی‌شرت آبی. این ترکیب که در دنیای بزرگ‌ترها هم یکی از بهترین ترکیب‌های تابستانه است مانع جذب گرما در این هوا می‌شود. صندل‌های تابستانه را هم برایش فراموش نکنید به‌خصوص مدل‌های جلو بسته برای محافظت از پای پسربچه‌ها انتخاب بهتری نسبت به گزینه‌های جلوباز است.
با اینکه استفاده از صندل جلوبسته انتخاب خوبی است اما بهتر بود در انتخاب رنگ دقت بیشتری می‌شد. ستی که شیری و آبی روشن را در خودش جا داده بهتر بود کفشی با توناژ قهوه‌ای روشن یا حتی تیره داشت تا ابهت تیپ رسمی پسر کوچولو را هم حفظ می‌کرد. عیبی ندارد! شما این نکته را رعایت کنید.
آزاد برای شیطنت 
به این چهره مظلوم نگاه نکنید چون پشتش کلی شیطنت خوابیده است! می‌پرسید از کجا فهمیدیم؟ نگاهی به لباس‌های آزاد این آقای شیطان بیندازید تا متوجه ماجرا شوید. اگر فرزند شما هم جزو کودکان شلوغ و پرتحرک است، حتما چند ست راحت و گشاد برایش در نظر بگیرید. 
استفاده از یک کمربند رسمی برای ستی که تمام اسپرت است انتخاب خوبی نیست؛ مثل این است که پسر کوچولوی‌تان با کت و شلوار کتانی بپوشد! این کمربند را با یک مدل جیر یا پارچه‌ای عوض کنید و یک عینک دودی با قاب آبی تیره یا سرمه‌ای به آن اضافه کنید تا همه‌چیز برای خوش‌تیپی پسر کوچولوی‌تان مهیا شود.