هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

استقرار متخصصین تمام وقت تا 15 آبان ماه در بافق

استقرار متخصصین تمام وقت تا 15 آبان ماه در بافق



به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر، جلسه شورای اداری شهرستان بافق شنبه 29 شهریور ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بافق برگزار گردید.
در ابتدا فرماندار بافق ضمن ارائه گزارش عملکردی گفت: درخصوص بحث 5/28 درصد، دولت آن را به شهرستان و استان و سرمایه گزاران بومی تفویض کرد. در ضمن سرمایه گذاران دیگری خارج از شهرستان و استان هستند؛ پیشنهاداتی نیز مطرح شده است که در حال بررسی است؛ از جمله شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی کشور (شستا) طی صحبت های ضمنی که هنوز اعلام نشده و رسمی هم نشده است.
وی افزود: برای طرح توسعه بیمارستان 2700 متر، در سه طبقه 900 متری داخل مجموعه بیمارستان در نظر گرفته شده است و کارهای آن در دست اقدام است که تا پایان آبانماه نقشه های اجرایی آن ابلاغ می شود و مناقصه آن انجام خواهد شد.
طلایی مقدم عنوان نمود: طی تصمیمات گرفته شده تا 15 آبان ماه به صورت تمام وقت متخصصین چشم، اطفال و زنان و زایمان در شهرستان مستقر خواهند شد همچنین متخصص رادیولوژی نیز به صورت سه روز در هفته تا پایان آبان ماه در بافق مستقر می شود.
در ادامه جلسه علی اصغر رنجبر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق طی ایراد سخنانی گفت: بحث دوره ای کردن دوره ابتدایی را در سال آینده خواهیم داشت که در آن اکثریت مدارس ابتدایی را به صورت دوره ای برگزار می کنیم، یعنی پایه اول، دوم و سوم در یک مدرسه و چهارم، پنجم و ششم در مدرسه دیگر که در سال تحصیلی 95-94 این اتفاق می افتد.
وی افزود: در امر کمک به آموزش و پرورش ذهنیت ها در شهرستان خوب نیست. متأسفانه تعداد خیرین در حوزه آموزش و پرورش بسیار کم است.
در پایان از زحمات دکتر ابوالفضل دلاوری پور تقدیر گردید و مهندس کریمی زارچی به عنوان رییس منابع طبیعی بافق معرفی شد.