هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

استفاده از نخبگان برای پیشبرد اهداف متعالی کشور

استفاده از نخبگان برای پیشبرد اهداف متعالی کشور



ایرنا| محمد رضا صباغیان شنبه شب در مراسم تجلیل از دانش آموز نخبه و المپیادی بافق، رمز موفقیت هر جامعه را وجود نیروی انسانی موفق و کارآمد دانست و آن را سرمایه اصلی کشور خواند و گفت: نخبگان از مفاخر و ارزش های جامعه بشری به شمار می آیند.
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی جوامع بشری در استفاده نکردن از پتانسیل ها و ظرفیت های انسانی جامعه است.
وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی با ترفند و دادن وعده های آنچنانی، نخبگان کشور ما را به سمت و سوی خود جذب می کنند.
صباغیان افزود:باید مسوولان عالی نظام قدر تلاش و زحمات نخبگان و فرهیختگان را بدانند و برای آینده شغلی و فراهم کردن زمینه پیشرفت علمی آنها تلاش کنند تا دانشمندان درون کشورمان به بالندگی برسند و جامعه ایرانی از دانش و توانمندی آنان بهره مند باشد.
نماینده پنج شهرستان استان یزد، موفقیت این دانش نخبه بافقی را در المپیاد ریاضی کوالالاپور به مردم شهرستان بافق به ویژه جامعه فرهنگی تبریک گفت و بیان کرد: تمام استعداد های نهفته و خدادای با تلاش و کوشش قابل شکوفایی است.
صباغیان از مسوولان شهرستان بافق خواست تا این رویداد را به فال نیک گرفته و از این نخبه بافقی به عنوان الگویی مناسب برای سایر دانش آموزان استفاده کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:بیشتر از آنکه امروز نخبگان به مسولان نیازمند باشند این مسؤلان هستند که به مساعدت فکری آنها نیاز دارند.