هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

استاندار به صورت جدی رفع مشکل معلمان حمایتی را دنبال می‌کند

استاندار به صورت جدی رفع مشکل معلمان حمایتی را دنبال می‌کند


معاون استاندار یزد:

ایسنا |«محمدعلی طالبی» در جمع معلمان طرح حمایتی با اشاره به وضعیت پرداخت‌ها و تاخیر مطالبات آنها اظهار کرد: استاندار یزد با توجه به حساسیت بالایی که در این زمینه داشتند در یکی از مدارس حمایتی حضور یافته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسي قرار دادند. 
وی با بیان این‌که برای دریافت حقوق معوق معلمان طرح حمایتی با وزارت آموزش و پرورش مکاتبه شده و استاندار به صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کنند، افزود: از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارت اقتصاد و دارایی از سوی وزیر مربوطه پیگیری شده تا بزودي حقوق معوق معلمان طرح حمایتی پرداخت شود. 
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،‌ گفت: استاندار یزد مجدانه پیگیر حل مشکل و مطالبات معلمان طرح حمایتی است. 
این مقام مسئول با بیان این‌که تشکیل مدارس طرح حمایتی در تعدادی از استان‌ها است و همه استان‌ها چنین طرحی ندارند، تصریح کرد: با توجه به این‌که مشکلات تنها در پرداخت حقوق خلاصه نمی‌شود و به امنیت شغلی و بیمه و سایر مطالبات مربوط است، پیشنهاد می‌کنم چندنفر به عنوان نماینده از جمع معلمان طرح حمایتی برای پیگیری موضوعات و حضور در جلسات انتخاب شوند چراكه خود معلمان بهتر از هرکسی از موضوع مطلع هستند و می‌توانند دفاع کنند. 
وی در پایان تأکید کرد: مسئولان نیز از بدنه همین جامعه هستند و قول می دهم تمام توان خود برای انتقال مسائل، مشکلات و نقطه نظرات معلمان طرح حمایتی به مسئولان کشور به کار گیريم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: اجازه نمی دهيم امنیت شغلی معلمان طرح حمایتی به خطر بیفتد اما باید کمک کنیم تا نگاه جامعه به معلمان به ویژه در خصوص طرح حمایتی مثبت باشد .