هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اسب سفید خوشبختی دربند!

اسب سفید خوشبختی دربند!



محمد حسين تشکري| ترس و اضطراب درچهره يکي از کارکنان فولاد بافق خودنمايي مي کرد، مي گفت به ما گفته اند، اگر اين وضع به همين صورت پيش برود از کار بيکار خواهيد شد. اين شد که تصميم گرفتيم با سرمايه گذار اصلي فولاد بافق پيرامون آخرين وضعيت فولاد مبني بر اختصاص خط گندله صحبت کنيم .

«سيد محسن ابويي» مديرعامل مجتمع معدني و صنعت آهن و فولاد بافق در گفتگويي تلفني با هفته نامه افق کوير گفت: هنوز مجوز ها را به ما نداده اند، هر موقع مراجعه مي کنيم ما را اميدوار نموده، هنوز چند ساعت نگذشته دوباره ما را نااميد مي سازند؛ فعلاً دوندگي ها ادامه دارد.

وي پيرامون تعديل نيروهاي اين مجتمع افزود: براي اين مجموعه بايد گندله، نورد و... با هم باشد؛ يعني همه کارهايي که تا الآن انجام داده ايم باد هواست. همه اميد ما و دوندگي ما اين هست که بتوانيم چرخه فولاد را زنده کنيم.

ابويي تصريح نمود: وزير صنايع و معدن کشور نزديک دو ماه هست که وقت به ما نمي دهد يکبار هم که وقت داد، خودش 50 دقيقه صحبت کرد و پنج دقيقه آخر که نوبت ما شد، جلسه را ترک نمود.

وي با نگراني عنوان کرد: از اسفندماه به ما گفته شده که مجموعه را تعطيل کنيد، اما اين نمي شود! براي اين مجموعه زحمات زيادي کشيده شده و مثل فرزندمان مي ماند، مگر مي شود به اين راحتي آنجا را تعطيل کرد؟! براي اين کار نيروهاي زيادي را آموزش داده ايم براي هر نفر 10 الي 15 ميليون تومان فقط هزينه آموزش پرداخت شده است، سفره اي پهن شده بود تا از آنجا رزق و روزي خانواده ها تأمين شود.

وي با قاطعيت گفت: همه تلاش خودمان را انجام مي دهيم تا اين مجتمع تعطيل نشود، هنوز هم نااميد نيستيم، اين که بگوييد از طريق وزارت خانه اميدوارم اينطور نيست، ولي نااميد هم نيستيم.

از گفته هاي ابويي چنين برداشت مي شود که هنوز اميد در او وجود دارد و به دنبال روزنه اي مي گردد تا خود را از اين وضع نجات دهد. اما اسب سفيد خوشبختي کي از راه خواهد رسيد تا به اين ناکامي ها پايان دهد؟ هنوز اول ماجراست!