هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

از وضع موجود راضی نیستم/828

از وضع موجود راضی نیستم/828


نظر استاندار یزد در رابطه با سرمایه گذاران خصوصی استان نسبت به اراک:

محمد حسین تشکری| به گزارش هفته نامه افق کویر، محمود زمانی قمی استاندار یزد در سفری که به بافق برای  افتتاح پرژه های دهه فجر شهرستان داشت پس از افتتاح طرح های مورد نظر با حضور در آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد.
افق کویر:  لطفاً از پروژه ناتمام محور بافق -یزد بگویید؟
در مورد این موضوع صحبت نمی کنم به فرماندار سفارش کردم تلاش کنند. به دلیل عدم بودجه دولتی باید دنبال راه حلی بود تا این محور به پایان برسد و  حتماً برای اتمام آن تلاش خواهیم کرد.
افق کویر: شنیده شده که طلایی مقدم فرماندار سابق بافق قرار است فرماندار یزد شود این گفته صحت دارد؟
ممکن است. 
 افق کویر:  وی رفتار خوبی با کارگران در منطقه بافق نداشت، آیا مورد تأیید می باشد؟
به ایشان می گوییم رفتارهای خوبی داشته باشد. 
افق کویر: وضعیت استان یزد از لحاظ صنعتی نسبت به اراک را چگونه ارزیابی می نمایید؟
 در مجموعه صنعت و معدن استان یزد به نظر من پیش تر از استان مرکزی است عکس آن چیزی که مشهور است که آنجا به اصطلاح پیش تر است؛ اما می خواهم بگویم که اینجا روح همکاری مردم، صنعتگران و کارآفرینان هم برای رفع مشکلات خیلی خوب است. 
افق کویر:  استان یزد از لحاظ سرمایه گذار خصوصی نسبت به اراک چگونه است؟ 
آنجا جاذبه سرمایه گذاری بیشتر است به دلیل نزدیکیش به پایتخت و مرکز کشور؛ اما با خوش نامی استان یزد و اهالی آن می توان این قضیه را جبران کرد و ما باید تلاش کنیم سرمایه داخلی و خارجی را تا آنجایی که می توانیم جذب کنیم. من مرکز سرمایه گذاری استان را فعال کردم خودم هفتگی آنجا می نشینم و تمام مذاکراتم با کارآفرینان و سرمایه گذاران در مرکز سرمایه گذاری است. مهم این است که تمامی تیم اقتصادی استان تلاش کنند و دنبال جذب سرمایه بروند آقایان و فرمانداران هم به همین ترتیب، باید وضع تغییر کند من از وضع موجود راضی نیستم.