هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

از هم اکنون کلیه کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی عضو شرکت تعاونی توسعه بافق هستند

از هم اکنون کلیه کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی عضو شرکت تعاونی توسعه بافق هستند


محمد جواد عسکری در جلسه شورای معاونین مطرح کرد

مدیر عامل سنگ آهن مرکزی گفت:همه کارکنان شرکت سنگ آهن اعم از رسمی ، ماده 16 ، تبدیل وضعیت و پیمانکار را در این شرکت تعاونی عضو نمائیم و حق عضویت تعیین شده برای هر نفر را نیز که مبلغ پانصد هزار ریال است پرداخت خواهیم نمود .
بافق نیوز؛جلسه شورای معاونین شرکت پنجشنبه مورخ 2/5/93 در محل سالن کنفرانس مدیریت در آهنشهر برگزار گردید و در این جلسه موضوع توسعه منابع انسانی از حیث کیفیت و نظام ساختار حقوقی نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
محمد جواد عسکری در بخشی از سخنان خود در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع توسعه منابع انسانی گفت : پیشرفت و تعالی هر سازمان در گرو توسعه منابع انسانی است و اگر نیروی کار از توانمندی کافی برخوردار باشد و بهبود کیفیت نیروی انسانی نیز مورد توجه قرار گیرد خواهیم دید که با یک تحول بنیادین در ایجاد زیر ساخت ها روبرو خواهیم شد .
وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید تصور کرد که ترقی و تعالی بصورت جهشی ایجاد خواهد شد اظهار داشت : پیمودن ره صد ساله به صورت جهشی و یک شبه امکان پذیر نخواهد بود و ما نباید تصور کنیم که ترقی جهشی پایدار است بلکه با ایجاد ساز و کار مناسب برای تعالی نیروی انسانی و هموار نمودن مسیر بهبود کیفیت این نیرو و توجه به ساختار نظام حقوقی آن با یک شیب ملایم خواهیم توانست به مقصد اعلای خود که دست یافتن به بهترین شرایط نیروی کار و نظام حقوقی است دست یابیم .
عسکری سپس به موضوع ایجاد شرکت تعاونی توسعه بافق و بیان اهمیت این موضوع پرداخت و تصریح نمود : با تلاش دلسوزان این شهر تشکیل شرکت تعاونی توسعه بافق کلید خورده است و هم اکنون در مرحله عضو گیری است و ما برای رونق و توسعه بافق تصمیم گرفته ایم تا همه کارکنان شرکت سنگ آهن اعم از رسمی ، ماده 16 ، تبدیل وضعیت و پیمانکار را در این شرکت تعاونی عضو نمائیم و حق عضویت تعیین شده برای هر نفر را نیز که مبلغ پانصد هزار ریال است پرداخت خواهیم نمود تا همگان در مسیر توسعه بافق و ساخت آینده این خطه بخصوص کارکنان خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی سهیم باشند .
گفتنی است در این جلسه موضوع ساماندهی پرسنل مستقر در اداره یزد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید .