هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ادارات تک تک رصد خواهند شد

ادارات تک تک رصد خواهند شد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، نشست خبری با حضور سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار بافق و جمعی از خبرنگاران شهرستان در روز سه شنبه 21 مرداد ماه در محل فرمانداری بافق برگزار گردید و به سوالات مطرح شده پاسخ داد که در ادامه توجه شما خوانندگان عزیز را به آن جلب می نماییم.
افق کویر: چه برنامه ای برای راه اندازی خانه مطبوعات و حمایت خبرنگاران شهرستان دارید؟
رکن چهارم دموکراسی مطبوعات بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد همین که مسئولین احساس کردند در اتاق شیشه ای هستند و از همه جا رصد می شوند و همان که مردم مشکلات و مسائل مسئول را بدانند و نظرات مردم نیز تعدیل شود کار ارزنده ای است اعتقاد دارم خبرنگار می تواند در زمینه های مختلف مساعدت داشته باشد. آمادگی هر گونه همکاری را داریم؛ فقط چون از ضوابط، چارچوب و معیار آن را اطلاعی ندارم بررسی کنید تا مساعدت نیز از سوی ما صورت پذیرد.
یوز آسیایی می تواند برند بافق باشد
افق کویر: در خصوص برگزاری همایش یوز آسیایی چه برنامه ای دارید؟
 برنامه ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد عنوان گردیده و مصوبه شورای فرهنگ عمومی نیز دارد. دبیرخانه نیز در هفته دولت در شهرستان بافق افتتاح خواهد شد. بارها گفته‌ام برند بافق می‌تواند یوز آسیایی باشد و زمان برگزاری آن در اسفند ماه در روستای باجگان خواهد بود. روستا هدف گردشگری است و از نظر موقعیت استراتژیک و موقعیت روستا محل زیبایی بوده و به دلیل این که ارتباط مردم با طبیعت بیشتر شود و آگاه باشند تا از این حیوان زیبا و نجیب نگهداری بهتری داشته باشند.
افق کویر: در خصوص تغییر و تحول در ادارات شهرستان بافق توضیحاتی ارائه نمایید.
در آموزش و پرورش و مجموعه فرمانداری تغییر صورت گرفته و با توجه به مسائلی که در یک ماه (اعتصابات) روی داد به تأخیر افتاد. ادارات تک تک رصد خواهند شد. مدیرانی که با دولت همراهی داشته و مردم از آنان رضایت داشته باشند؛ قطعاً در ادامه کار با آن‌ها همکاری خواهیم داشت، برخی ادارات که از حساسیت بیشتری نیز برخوردار هستند و مردم نیز رضایت کاملی از نحوه عملکرد آنان ندارند و همچنین بعضی رؤسا که به دلیل پیشنهاد خود آن ها هست و از عملکردشان نیز راضی هستیم تغییر خواهند کرد.
افق کویر: نظر شما درخصوص عزل و نصب‌های روی داده در شرکت سنگ‌آهن چیست؟
 فرماندار می‌تواند مدیریت ارشد را پیگیری کند و مهم ترین چیز خروجی و عملکرد مثبت آن سیستم می باشد؛ اگر مدیر چنین تشخیصی داده است اشکالی ندارد.
افق کویر: درمورد تردد در جاده گزوئیه چه برنامه ای دارید؟
کار کارشناسی با نظرات محیط زیست صورت گیرد و این که چگونه حرکت کنیم که به مسائل محیط زیست کمک کنیم و منطقه برای شکارچیان مکانی ناامن شود مهم است. مردم نیز باید بپذیرند که گونه‌های مختلف جانوری بخصوص یوزآسیایی باعث توسعه منطقه خواهند شد و با تعامل و همفکری اداره محیط زیست و مردم کار را به سرانجام برسانیم.

 

راضیه بیگی