هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اخطار به دو کارگاه شیرینی سازی در بافق

اخطار به دو کارگاه شیرینی سازی در بافق



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ معاون فرماندار، سرپرست بهداشت و درمان و کارشناس بهداشت و مسِئول امور خانواده فرمانداری وکارشناسان بهداشت محیط به صورت سرزده از مراکز تهیه و توزیع سطح شهر بافق بازدید نمودند.
دکتر مسعود دانشی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویرگفت: در این بازدید مجموعاً 17 باب از رستوران ها، کارگاههای تولیدی و فروشگاههای انواع شیرینی سنتی، پیتزا و ساندویچ فروشی مورد بازرسی قرار گرفت، در هر مورد مشکلات بهداشتی موجود تذکر داده شد و پرونده 2 کارگاه شیرینی سازی که در آنها موارد غیربهداشتی زیادی وجود داشت به تعزیرات حکومتی ارجاع و به این دو واحد اخطار داده شد در صورتی که تا 5 روز آینده نسبت به رفع نواقص ذکر شده در فرم آیین نامه مربوطه اقدام ننمایند موقتاً تعطیل می‌گردند.
در ادامه محمد علی طالعی، معاون فرماندار ضمن تشکر از خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص اطلاع رسانی و حساسیت در خصوص سلامت مردم جامعه گفت: بازدیدهای انجام شده از قنادیها باعث شد بر اثر محرز بودن و غیرقابل اغماض بودن تخلفات به ناچار تحت پیگیری قرار گیرد؛ ضمن اینکه یکی از این قنادیها از دور قبل بازرسی مشکل داشت و پرونده در بازرسی دوم تکمیل و به تعزیرات فرستاده شد.
وی افزود: پرونده دو شیرینی سازی برای جریمه به تعزیرات ارسال گردید. همچنین به اغذیه ها یا همان ساندویچی ها و پیتزایی ها به جز یکی از اماکن که مشکل بهداشتی داشت تذکر داده شد و مواد تاریخ مصرف گذشته از مغازه وی جمع آوری گردید.
در ادامه ابوترابی رییس تعزیرات گفت: هر زمان از سوی دفتر به ما اعلام گردد که پرونده‌ای برای بررسی ارجاع داده شده به بافق خواهم آمد. به پرونده نیز بستگی دارد، اگر نیاز به استعلام و کارشناسی نداشته باشد رأی زودتر صادر می گردد. مجری قانون هستیم و طبق آن عمل خواهیم نمود.