هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آخرین وضعیت پرونده جنجالی معدن از زبان نعمت‌زاده

آخرین وضعیت پرونده جنجالی معدن از زبان نعمت‌زاده


آخرین وضعیت پرونده جنجالی معدن از زبان نعمت‌زاده

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ادامه پیگیری قضایی پرونده مربوط به واگذاری یکی از معادن سنگ آهن به همسر یکی از مدیران دولتی خبر داد. 
محمدرضا نعمت‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، درباره گزارش ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص معدنی که به همسر یکی از مدیران دولتی واگذار شده است، توضیح داد: همانطور که در این گزارش به آن اشاره شد این موضوع مربوط به 10 سال پیش بوده و ربطی به دولت فعلی ندارد؛ اما یکی از نمایندگان مجلس طوری سخن گفت که انگار این پرونده مربوط به دولت فعلی است. 
وی افزود: پیگیری قضایی درباره پرونده مربوط به این معدن همچنان ادامه دارد. تاکنون چند بار از واگذاری این معدن شکایت کرده‌ایم و حتی یک بار نیز به لغو پروانه بهره‌برداری منجر شد که با نظر بازپرس مجددا پروانه بهره‌برداری به این معدن داده شد و قرار شد مجددا از آن شکایت کنیم. 
به گزارش ایسنا، چندی پیش نعمت‌زاده در نشست خبری خود از تخلف مربوط به واگذاری یکی از معادن سنگ‌آهن منطقه سنگان در خراسان رضوی به همسر یکی از مدیران دولتی خبر داد و گفت: این فرد با سوء استفاده از اطلاعات و با توجه به این که کارمند وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده اقدام به واگذاری معدن کرده که از وی شکایت شده است. 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین سه وزارتخانه صنعت، ارتباطات و فرهنگ اظهار کرد: چند ماه پیش طرحی به منظور حمایت از صنایع کوچک به دولت ارائه شد که امیدواریم به زودی در این راستا کمک‌های بانکی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با تعداد کارکنان کمتر از 50 نفر ارائه شود.