هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اجرای عدالت رسالت اصلی ما در جامعه است

اجرای عدالت رسالت اصلی ما در جامعه است


وزیر دادگستری:

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر پنج‌شنبه 27 آبان ماه نشست شورای قضایی و قاضیان استان با حضور «حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی» وزیر دادگستری، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «جمال قضاوتی» دادستان عمومی و انقلاب یزد و اعضای شورای قضائی استان در دادگستری یزد برگزار شد.
وزیر دادگستری در این نشست کار قضائی و قضاوت را بسیار سخت و حساس دانست و بیان کرد: ضروری است در صادرکردن رأی و مطالعه و بررسی پرونده‌های قضائی نهایت دقت و عدالت را لحاظ کنیم تا کوچکترین حقّی از فرد یا افرادي ضایع نشود.
حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه اجرای عدالت در جامعه رسالت اصلی قاضیان است، افزود: با اجرای عدالت در جامعه جرم و فساد در اجتماع کاهش و شاخص‌های سلامت اجتماعی افزایش می‌یابد.
وي خاطرنشان کرد: باید به سمت کاهش جمعیت کیفری در استان‌ها گام برداریم و این مهم با کوشش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعي و ایجاد اشتغال برآورده می‌شود.
استاندار یزد نیز در این نشست ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت:
 
 
 خوشبختانه دستگاه قضا و دادگستری در استان یزد به دلیل وجود نیروهای متخصص، متعهد و معتقد هماهنگی و همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرائی استان برقرار کرده است و برای رضایتمندی مردم گام برمی‌دارد.
میرمحمدی ادامه داد: در استان یزد در بحث مبارزه با فساد، پیشگیری از جرم و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام شده است و حمایت دستگاه‌ قضائی استان را از سیاست‌های کلان کشور و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شاهد هستیم.