هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از نیمه دوم شهریور در بافق

اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از نیمه دوم شهریور در بافق



الهام نصیر زاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت بافق از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوشت افزار از نیمه دوم شهریور امسال در بافق خبر داد. 
ولی ا... رنجبر گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خریدلوازم التحریر، طرح نظارتی نوشت افزار از پانزدهم شهریور ماه تا بیست مهر در بافق اجرا خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی سال تحصیلی چه نظارتی بر روی فروش کالاهایی از جمله لوازم التحریر،کیف و کفش دارید؟ افزود: طرح نظارتی مخصوص بازگشایی مدارس از 15شهریور الی 20 مهرماه ادامه دارد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: کار بازرسی را حتی زودتر از 15 شهریور آغاز کردیم و در بازرسی ها مواردی تذکر داده شد؛ مثل نصب برچسب قیمت بر روی اجناس و رعایت درصدهای سود خرده فروشی که مصوب کمیسیون هیات عالی نظارت است ان شاا... رعایت شود. محوریت کار ما تذکر است؛ اگر تخلفی را مشاهده کنیم که با تذکر رفع نشود و ادامه پیدا کند برخورد خواهیم کرد. در طول این مدت شاهد هیچگونه تخلفی نبوده ایم تنها یک مورد قبل از آغاز این تاریخ تخلف داشتیم که تذکر به فروشنده داده شده است. 
رنجبر با بیان اینکه با متخلفین طبق قوانین و مقررات نظام صنفی برخورد می شود گفت: صنف متخلف به تعزیرات معرفی و تعزیرات حکومتی هم براساس فصل هشتم قانون نظام صنفی و برحسب تخلفی که صورت گرفته جریمه برایشان در نظر گرفته می شود. 
 وی پیرامون عدم توزیع و فروش اجناسی که با طرح هایی مخالف دین اسلام و فرهنگ اسلامی ما ایرانیان آراسته شده است گفت: یک منشور اخلاقی تهیه و ملزم کردیم صنف مربوطه عمدتاً همین نوشت افزار یا کیف و کفش این منشور را در محل مغازه نصب و مدنظر قرار دهند. المان های ایرانی و اسلامی را بیشتر جا بیاندازیم و مورد استقبال مردم قرار بگیرد تا المان های خارجی 
 رییس صنعت،معدن و تجارت تصریح کرد: مردم می توانند به تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شکایت خود را در میان بگذارند و تمام شکایتها در اولین فرصت و کوتاهترین زمان رسیدگی و گزارش به فرد شاکی منتقل و از مردم تقاضا داریم زمان خرید دقت لازم را داشته باشند.