هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اجرای طرح شجره طیبه و جمع آوری و هزینه کرد مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال در بافق

اجرای طرح شجره طیبه و جمع آوری و هزینه کرد مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال در بافق


دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق

 
مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق از اجرای "طرح شجره طیبه" در سال ۹۵ و هزینه کردی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال در بخش های امور محرومین پروژه های عمرانی عام المنفعه خبر داد.
به گزارش هفته نامه افق کویر، مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات بافق اعلام کرد: طی سال ١٣٩۵ با فعالیت ها و تعاملات صورت گرفته با خیرین و مودیان زکات، مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال در قالب زکات واجب و مستحبی (اعم از نقد و کالا) جمع آوری و بین محرومان و مددجویان توزیع و هزینه شد.
حجت الاسلام "عسکری" مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق افزود: این مبلغ درسال ١٣٩۵ در زمینه امور محرومین و طرح های عمرانی عام المنفعه جذب و هزینه شده است که بیش از ۲ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال آن در بخش محرومان از قبیل امور معیشتی، مسکن و جهیزیه نیازمندان و مددجویان و بیش از ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال در بخش طرح های عمرانی عام المنفعه از قبیل مرمت، تکمیل، بازسازی واحداث مساجد و حسینیه و سایر موارد در سطح شهرستان و روستاهای تابعه هزینه شده است.
وی ادامه داد: با فرهنگ سازی وتبلیغات مبلغین و مؤثرین در امر زکات می توان فعالیت های خوبی در زمینه جذب زکات داشت و سبب نزول رحمت واسعه الهی درسطح جامعه باشیم.
مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان در پایان از همه عزیزانی که در امر زکات فعالیت داشته اند به خصوص امام جمعه شهرستان، فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و همکارانشان در مجموعه سنگ آهن، شهردار بافق، رئیس شورای زکات، اعضای شورای زکات و مبلغین تشکر و قدردانی کرد.