هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

اجازه نخواهیم داد حرف نماینده دولت بر زمین بماند

اجازه نخواهیم داد حرف نماینده دولت بر زمین بماند



فرماندار بافق در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون نامه شماره 93/20399 مورخ 93/10/22 و دستور نعمت ا... شهبازی، قائم مقام صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد مبنی بر اینکه"مسیر پذیرش سهام شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شرکت فرابورس را به سرعت ادامه دهید" گفت: در روزهای هفتم و یازدهم بهمن ماه جلساتی در این خصوص در تهران برگزار می شود. متن نامه مبنی براین بوده که درصدی از سهام شرکت سنگ آهن در بورس قرار گرفته و بر این اساس ارزش افزوده ای نیز به آن تعلق گیرد.
 وی افزود: نگرانی ما این است خدای نکرده این سهام فروخته شود و طرح های جوار معدنی دچار مشکل گردد؛ فعلاً دستور داده شده هیچ اقدامی انجام نشود تا به جمع بندی برسیم. تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. قرار گرفتن در بورس طبق ضوابط و قوانینی می باشد. در طرح ضمیمه این نامه مزایا و معایب فرابورس و بورس قیاس شده و به شهبازی پیشنهاد داده شده است.
طلایی مقدم عنوان نمود: بررسی و پیگیری لازم انجام گرفته و به فرض این که  سهام در بورس هم قرار گیرد آن ضوابط نیز لحاظ می شود. این کار مستلزم حداقل 5 الی 6 ماه زمان است که بدون هماهنگی کاری انجام نخواهد شد.
وی افزود:  نامه و طرح  مربوطه به معاونت برنامه ریزی استانداری یزد ارجاع داده شد تا مورد بررسی کامل قرارگیرد.
 وی با اشاره به اتفاقات و حوادث روی داده برای وسایل نقلیه در روز بارانی 29 دی ماه که در خیابان امام رضا(ع) و کمربندی بیشتر شاهد این موضوع بودیم گفت: به پیمانکار فاضلاب و شرکت گاز تذکر داده شد تا کار هر چه سریعتر انجام و تا زمان ایام ا... دهه فجر و نزدیکی به سال جدید کار به پایان برسد.
فرماندار همچنین در خصوص جلسه هفته گذشته که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بافق در محل سالن اجتماعات برگزار شد گفت: درمورد 5/28 و 5/71 درصد جمع بندی هایی صورت گرفت. پیرامون زمان اتمام طرح های فولاد، گندله و کنسانتره تبادل نظر شد.
 وی ادامه داد: محکم ایستاده ایم و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد کسی غیر از این عمل نماید. وزیر به عنوان نماینده دولت قول هایی داده و بر آن نیز مصر است. اجازه نخواهیم داد حرف نماینده دولت بر زمین بماند.


راضیه بیگی