هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آتش عشق و امید

آتش عشق و امید



هادی مقیمی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پیامی به هفته‌نامه افق کویر گفت:
شمارش ایام، سپری گشت و گردش اوقات، گردونه دهر را به هفدهمین سال انتشار نشریه«افق کویر» رساند. نشریه ای درخور که همواره با نگاهی اصولی، فعالیت حرفه ای در حوزه مطبوعاتی را به عنوان افقی برین در مسیر حرکت خویش نگریسته و دغدغه مردم واری از یک سو و تعامل سازنده با مسئولین از سوی دیگر را به غایت، در مرکز نگاه تیزبین خویش، تداوم بخشیده است.
در این پیام آمده است: قدر مسلم، درک عمق دشواری ها و ظرافت های کار مطبوعاتی؛ بویژه در حوزه اطلاع رسانی، آن هم در سطح یک شهرستان قابل توجه همچون بافق، امری محفوف است که غایت آن را تنها اهل فن می شناسند و بس! لکن شیرینی شهد ایفای نقش مؤثر و خدمت صادقانه به این مرز و بوم، آن هنگام که از پس مرارتهای ناگزیر، به گرمی و حلاوت در کام عزیزان حاضر در این عرصه می نشیند گرد تعب رااز جبینشان زدوده و آتش عشق و امید را در قلب های پاکشان ،بیش ار پیش،شعله ورخواهد کرد.
اینجانب از یک سو به رسم سابقه همکاری و تعامل با آن نشریه از سوی دیگر به رسم ارادت،لازم می دانم ضمن تشکر و تقدیرصمیمانه از تمامی فعالان آن مجموعه، به سهم خویش شانزدهمین سالگشت آغاز به کار و فعالیت آن نشریه را به تمامی اصحاب رسانه، مطبوعات و اطلاع رسانی؛ بویژه دست اندرکاران تهیه، چاپ و نشر آن مطبوعه تبریک و تهنیت عرض نمود و از خداوند متعال، برای همگان، دوام توفیق خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت نمایم.