هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آب نمای هارمونیک کف خشک پارک آبشار بافق در آینده نزدیک رونمایی می شود

آب نمای هارمونیک کف خشک پارک آبشار بافق در آینده نزدیک رونمایی می شود



شهردار بافق گفت: آب نمای هارمونیک کف خشک پارک آبشار این شهر همزمان با عید سعید فطر افتتاح می شود
الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویربافق، سید علی نوروز زاده افزود: این پروژه که در نوع خود یکی از بزرگترین پروژه های آب نمای کف خشک در کشور و از نظر نحوه اجرا(مسیر منحنی) بی نظیر است.
شهردار بافق با بیان این که ساخت این آبنما در ۶ ماه صورت می گیرد خاطر نشان کرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری ساخته و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی یاد آور شد: این آب‌نما با مساحت ۵۰۰ متر مربع به صورت هارمونیک (رقص آب) طراحی شده که با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ی زیبایی ایجاد کرده است.ضمن آنکه بیش از ۳۰۰۰ متر مربع از فضاهای پیرامونی آب نما نیز در حال آماده سازی جهت استفاده شهروندان محترم می باشد.
نوروززاده زیبایی گسترش مجموعه تفرجگاه آبشار بافق , ایجاد وفضایی شاد و دل انگیز وتلطیف روحیه و نشاط بیشتر در شهروندان به ویژه کودکان، زیبایی و توسعه صنعت گردشگری شهرستان بافق را از مهمترین اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: این آبنما عید فطر امسال به بهره برداری می رسد.
وی همچنین از عملیات اجرایی ۱۴ طرح توسعه ای در حال ساخت مجموعه آبشار از قبیل دریاچه تفریحی, رستوران بالای کوه , زیستگاه حیات وحش , سایت ورزشهای هوایی , پیست دوچرخه سواری کوهستان خبر داد.
شهردار بافق همچنین از ساخت ۲ آبنما در میدان بهارستان و ابتدای خیابان سردار شهید شاهپورزاده با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد خبر داد و افزود: این آبنما ها نیز به زودی تکمیل و به بهره برداری می رسد